شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

پیشنهاد عجیب پرسپولیس به رادوشویچ ؛ صدری گلر کروات را سورپرایز کرد

پیشنهاد خرید اوراق مشارکت به رادوشویچ از سوی پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش

پیشنهاد پرسپولیس به رادوشویچ

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ به وی پیشنهاد خرید اوراق مشارکت داده است تا از این طریق بتواند با وی تسویه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات دروازه‌بان کروات خود پیشنهاد جالبی به او داده بود.

به گزارش پارس فوتبال، دیروز خبر رسید که مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با بوژیدار رادوشویچ و مدیر برنامه‌هایش متعهد شدند تا طلب او را در ۲ قسط پرداخت کنند و میزان پرداختی او را به سطح سایر بازیکنان این تیم برسانند. گفته می‌شود قبل از اینکه چنین اتفاقی رخ دهد، مجید صدری به رادو پیشنهاد خرید اوراق مشارکت می‌دهد تا از این طریق مطالبات او را پرداخت کند.

رادو برای دریافت مطالباتش راضی به پذیرش پیشنهاد صدری می شود اما گویا این ماجرا به دلایلی عملی نشد و باشگاه پرسپولیس نتوانسته برای گلر کرواتش اوراق مشارکت بخرد.

بر اساس شنیده‌ها، رادو راضی شده بود که مطالباتش را ریالی پرداخت کنند. موضوعی که یکبار در زمان سمیعی انجام شد و او بخشی از مطالبات را به صورت ریال دریافت کرد منتهی خبری از پرداخت ریالی نبوده تا رادوشویچ حسابی ناراحت شود و حالا او منتظر عملی شدن آخرین وعده صدری است و باید دید چه زمانی مطالبات این دروازه‌بان پرداخت خواهد شد و او با خیال راحت به تمریناتش ادامه خواهد داد یا اینکه ماجرا، طور دیگری پیش خواهد رفت.