شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#موبایل

چگونگی انتقال اطلاعات گوشی به موبایل جدید

اگر هنگام خرید گوشی جدید ذهنتان مشغول اطلاعات گوشی قبلی تان است و نمی‌ دانید با آنها چه کنید این گزارش را تا انتها بخوانید.

چگونگی انتقال اطلاعات گوشی به موبایل جدید

به گزارش منیبان؛ اولین سوالی که هنگام خرید یک گوشی هوشمند جدید از خودمان می‌پرسیم این است که با داده‌های گوشی قدیمی خود چه کار کنیم؟ گزینه‌های زیادی از جمله انتقال اطلاعات به موبایل جدید وجود دارد. البته باید چند عمل را برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت گوشی انجام دهید. در قدم اول باید از گوشی آیفون یا اندروید خود پشتیبان گیری کنید. می‌توان از سرویس iCloud استفاده کرد. همچنین اگر اپل واچ دارید اتصال آن را با تلفن خود لغو کنید.

اگر در حال ارتقا به آیفون دیگری هستید روند بسیار ساده است. به تنظیمات بروید و نام خود را در بالا جستجو کنید. روی آن کلیک و سپس از iCloud و اپ استور خارج شوید. برای تکمیل فرآیند باید رمز عبور خود را وارد کنید. در قسمت Settings و سپس General به بخش Transfer or Reset iPhone بروید. پس از آن پاک کردن تمام محتوا و تنظیمات را انتخاب کنید. با این کار گوشی به حالت اولیه باز می‌گردد. در تلفن جدید خود به برنامه Find My بروید و تلفن قدیمی خود را حذف کنید.

نحوه انتقال  داده از iPhone به Android

روند انتقال اطلاعات در گوشی اندروید هم مشابه به  آیفون است، اما بسته به نوع گوشی شما متفاوت خواهد بود. در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ، اولین مرحله پشتیبان‌گیری از طریق سرویس‌های ابری سامسونگ، Google یا کارت microSD است. پس از این مرحله به قسمت بازنشانی به داده‌های کارخانه در تنظیمات بروید. احتمالا باید اعتبارنامه قفل امنیتی خود را وارد کنید. پس از ضربه زدن روی حذف همه، تلفن شما دوباره به صفحه راه اندازی اولیه بر می‌گردد.

در گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل هم نسخه پشتیبان تهیه کنید، از حساب‌های Google خود خارج شوید، سپس به تنظیمات بروید. از آنجا به System, Advanced, Reset options و سپس Erase all data بروید. اگر از Android به iPhone می‌روید اپل یک برنامه Move to iOS برای انتقال داده‌های شما قبل از تنظیم مجدد گوشی در اختیارتان قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وبگردی