شهرخبر

حجت‌الاسلام شجاع مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت ارشاد شد


حجت‌الاسلام شجاع مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت ارشاد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام مهدی شجاع را به عنوان مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام مهدی شجاع را به عنوان مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به حجت‌الاسلام مهدی شجاع آمده است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مهدی شجاع

به عنایت به سوابق ارزنده و تجربیات جناب‌عالی در حوزه ارتباطات و گسترش فعالیت‌های قرآن و عترت (ع) و نظر به شناخت از تعهد و توانمندی‌های تان و بنا بر پیشنهاد سرپرست محترم معاونت قرآن و عترت (ع)، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت (ع)» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و عنایت ائمه اطهار (ع) و بهره‌گیری از نیروهای خدوم و جامعه قرآنی کشور، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌ها، در انجام امور ذیل و وظایف محوله ان‌شاءالله قرین توفیق و تأیید باشید.

- برنامه‌ریزی و تلاش در جهت تسهیل ارتباطات و هماهنگی فعالیت دستگاه ‌های دولتی، عمومی و نهادهای مردمی در حوزه قرآن و عترت (ع)

- تلاش مضاعف به منظور تقویت و گسترش فعالیت های قرآنی در استان‌ها و شهرستان‌ها

- برنامه‌ریزی برای استفاده از توانمندی آحاد جامعه در راستای گسترش و تعمیق قرآن و عترت(ع) در کشور

- بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه ‌ها و نهادها در جهت هم ‌افزایی و ارتقای فعالیت‌های مربوط به قرآن و عترت(ع) در سطح بین‌المللی

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

انتهای پیام/