شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهردار تهران#زاکانی

شهردار تهران جانشین رئیس ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شد

وزیر کشور، در حکمی علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در حکمی علیرضا زاکانی را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰) قانون مدیریت بحران کشور و بند یک مصوبه جلسه مورخ ۳-۹-۱۴۰۰ ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران، نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جناب‌عالی را به عنوان «جانشین رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران» منصوب می‌نمایم.

شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار تهران و مشارکت مؤثر و هدفمند عمومی و تعامل جامعه، بسیج توانمندی‌های موجود، امکانات و منابع بالقوه و تسریع در تصمیم‌گیری­‌های به موقع و کارشناسی شده و با استفاده از توان نیرو‌های مجرب و کارآمد و بهره­ گیری از همه ظرفیت ­ها، نسبت به برنامه ­ریزی، سازماندهی و ارتقاء آمادگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه را در شرایط اضطرار با تدابیر و اهتمام لازم اعمال نموده و به اینجانب گزارش نمائید.

ضمنا در نیل به اهداف کاهش خطر، پیشگیری از ریسک­‌های جدید و کاهش ریسک­‌های موجود در سطح شهر تهران از طریق اجرای تدابیر فراگیر و هماهنگ نسبت به تقویت تاب­ آوری و برگشت پذیری شهر در برابر حوادث و سوانح اهتمام ویژه معمول دارید.

توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 
  • رویکرد وزارت کشور ثبات مدیریتی در استانداری‌ها است
  •  
    انتهای پیام/