شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#لایحه بودجه#بودجه ۱۴۰۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

رییس جمهور یک شنبه برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس می‌رود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه بودجه نهایی شده است و نیاز به هماهنگی های بیشتری دارد و در نهایت بنا شد تا یک شنبه اینده لایحه بودجه تقدیم مجلس می‌شود و رییس جمهور هم در مجلس حضور و لایحه را تقدیم می کنند و ویژگی های لایحه را هم بیان می کنند.

رییس جمهور یک شنبه برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس می‌رود

به گزارش منیبان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در نشست خبری گفت: شب گذشته صحبت های آقای رییسی را در خصوص گزارش صد روزه داشتیم، بحث امروز به معاونت امور مجلس متمرکز است و به اقدامات و اولویت ها می پردازیم. تاکید داریم بین دولت و مجلس همکاری و هماهنگی برای خدمت به مردم وجود داشته باشد و از مسایل تنش زا پرهیز کنیم زیرا این اختلافات دودش به چشم مردم می‌رود. کتاب فصل اعتماد تهیه شده است و نظر نمایندگان و موافقین و مخالفین و برنامه های وزرا در آن ذکر شده است واین مبنا برای وزرا است تا به تعهدات خود پایبند باشند.

حسینی بیان کرد: متوسط هر دو هفته چند مجمع استانی با آقای رییس‌جمهور جلسه دارند و تاکنون با ۹استان جلسه برگزار شده است. در این جلسات پیشنهادات راهکار ها و نقد ها اولویت ها و تقاضاها به رییس جمهور منتقل شده است. در این صد روزه آقای رییسی پنج بار در مجلس حضور یافته است  و این نشان از تعامل خوب دارد. نمایندگان را متدین و متعهد و انقلابی می دانیم. تاکنون آقای رییسی ده سفر استانی داشته اند و نمایندگان با رییس جمهور در ارتباط هستند و نظرات خود را در جلسات مطرح می‌کنند. بدون وقفه آنچه که قانون میشود از طریق رییس جمهور ابلاغ آن سریعا صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برنامه ای دیده شده است تا معاون اول با اعضای کمیسیون های مجلس جلساتی را داشته باشند. لایحه بودجه نهایی شده است و نیاز به هماهنگی های بیشتری دارد و در نهایت بنا شد تا یک شنبه آینده لایحه بودجه تقدیم مجلس می‌شود و رییس جمهور هم در مجلس حضور و لایحه را تقدیم می کنند و ویژگی های لایحه را هم بیان می کنند.

وبگردی