شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#لایحه بودجه#دولت#رئیس جمهور
نشست خبری معاون امور مجلس رئیس جمهور| در حال تکمیل

لایحه بودجه یکشنبه هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه لایحه بودجه در دولت نهایی شده است، گفت: براساس توافق صورت گرفته با رئیس مجلس، روز یکشنبه هفته آینده لایحه بودجه با حضور رئیس جمهور تقدیم‌ مجلس می‌شود.
خبرگزاری میزان - سیدمحمدحسینی صبح امروز در جریان نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره عملکرد صد روزه دولت اظهار کرد: بحث مقطعی نیست که باید در برهه‌ای از زمان همکاری کنیم و معتقدیم برای خدمت به مردم باید تعامل و همکاری همیشگی بین دولت و مجلس برقرار باشد.

وی با بیان‌اینکه کار خود در معاونت پارلمانی را با موضوع رای اعتماد به وزرا شروع کردیم، افزود: ابهامات و سوالات نمایندگان را پاسخ دادیم و نمایندگان نیز همکاری خوبی کردند و اکثر وزرا بالای ۲۰۰ رای گرفتند.

حسینی بیان‌کرد: تنها انتخاب وزیر آموزش و پرورش در دور اول انجام نشد البته بعد از انقلاب، انتخاب وزرای آموزش و پرورش با چالش‌هایی روبرو بوده و در همین چند سال اخیر ۴ وزیر و ۲ سرپرست عوض شدند که با وجود حساسیت این وزارتخانه، چنین روندی طبیعی است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کتاب «فصل اعتماد» آماده شده و نظر نمایندگان مخالف و موافق در زمان رای اعتماد به وزرا و‌ برنامه‌هایی که از سوی وزرا اعلام شده در این‌کتاب گردآوری شده است. این کتاب را آماده کردیم تا وزرا به تعهدات خود پایبند‌ باشند.



تکمیل می‌شود