شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#گواردیولا

ستاره پیشین استقلال در نقش گواردیولا + سند

عکس ؛ ظاهر جدید سهراب بختیار زاده شبیه گواردیولا به عنوان سرمربی استقلال خوزستان

سهراب بختیار زاده

سهراب بختیار زاده مدافع سابق استقلال تهران و آبی‌پوشان خوزستانی حالا در کسوتی متفاوت به این تیم بازگشته و سکان هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از تیم‌های رو به رشد در رقابت‌های لیگ یک بدون تردید استقلال خوزستان است؛ آبی‌های اهواز که در فاصله زمانی کوتاهی تا شروع لیگ یک، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، بعد از کسب ۲ امتیاز از ۴ بازی ابتدایی فصل، روند صعودی شگفت‌انگیزی را در جدول به خود گرفته‌اند.

استقلال خوزستان که با هدایت مدافع سابق خود یعنی سهراب بختیاری‌زاده در لیگ یک حاضر است، در چهار دیدار اخیر خود توانسته ۱۰ امتیاز به دست آورد و حالا شاگردان بختیاری زاده در جایگاه هشتم جدول با ۱۲ امتیاز حضور دارند و تداوم روند شکست‌ناپذیری می‌تواند این تیم را به کورس مدعیان بالانشین جدول اضافه کند.

در آخرین مسابقه، آبی‌های اهوازی با وجود حملات فراوان مفوق به پیروزی مقابل ملوان صدرنشین نشدند . اما بختیاری‌زاده با تیپ گواردیولایی بعد از  چالش‌های   ابتدای فصل ، امیدوار است بتواند تیمی که در آن خود به عنوان مدافع به عنوان رفته را بعد از چند سال دوری از لیگ برتر، مجدداً به سطح اول فوتبال ایران بازگرداند.

استقلال خوزستان در کنار سایپا دو تیمی هستند که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را دارند اما در حال حاضر در لیگ یک هستند؛ باید دید بعد از ماموریت موفقیت‌آمیز عبدالله ویسی در راه صعود با استقلال خوزستان به لیگ برتر و سپس قهرمانی، همشهری او یعنی سهراب بختیاری‌زاده هم می‌تواند این مسیر را طی کند یا خیر. مسیری که با نتایج هفته‌های گذشته، هواداران استقلال در اهواز بسیار به آن امیدوار شده‌اند.