شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شبه

یک شبه میلیاردر شدن عجیب این دختر خوش شانس! + عکس

پول باد آورده یک شبه زندگی اش را تغییر داده بود ولی برخلاف تصور همه دختر میلیاردر که در سن 17 سالگی بلیط شانس او برنده شد زندگی خود را خراب شده می دید.

یک شبه میلیاردر شدن عجیب این دختر خوش شانس! + عکس

به گزارش منیبان؛ میلیاردر شدن آن هم یک شبه می تواند هر حسی را با خود داشته باشد به جز حس ناراحتی و ادعای خراب شدن زندگی که از سوی دختر 17 ساله عنوان شد ؛ پول بادآورده کافی بود تا زندگی دختر نوجوان نابود شود. یک دختر اسکاتلندی برنده یک میلیون فونت استرلینگ در لاتاری (بیش از 1.2 میلیون دلار) مسئولین این مسابقه را به خراب کردن زندگی خود متهم کرد.

جینی پارک اهل اسکاتلند در سن 17 سالگی با خرید اولین بلیط لاتاری زندگی اش، برنده تمام پول ها شد. حال با گذشت چهار سال او به این نتیجه رسیده است که در آن زمان هنوز به سن قانونی نرسیده بوده و نباید برنده چنین جایزه ای می شد.

به همین خاطر جینی به یک نشریه شکایت کرده و گفت که از پوشیدن لباس های طراحان معروف و استراحت در کنار سواحل گرانقیمت خسته شده است. وی می گوید:گاهی اوقات تصور می کنم که این لاتاری زندگی مرا خراب کرد».

دختر-میلیاردر1

به گفته جینی پارک، این مبلغ هنگفت استرس زیادی برایش به دنبال داشته است. وی می گوید:«تصور می کنم که افراد بعد از سن 18 سالگی باید از چنین فرصتی برخوردار شوند». مسئولین لاتاری به این دختر پیشنهاد کرده اند که یک مشاور مالی استخدام کند، اما جینی ترجیح می دهد به توصیه های خانواده اش عمل کند.

وبگردی