شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیس#لیگ برتر#منچستریونایتد

شوک آلمانی یونایتد جواب داد؛

پاگشای ۳امتیازی «رانگنیک» در تئاتر رویاها

شوک آلمانی یونایتد جواب داد؛ پاگشای ۳امتیازی «رانگنیک» در تئاتر رویاها

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری سه دیدار ادامه پیدا کرد که در یکی از آنها، منچستریونایتد با هدایت سرمربی تازه‌وارد و آلمانی خود موفق شد با نتیجه دو بر صفر میهمان خود کریستال پالاس را شکست دهد.

به گزارش مشرق، در هفته پانزدهم لیگ برتر جزیره از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه سه بازی به طور همزمان آغاز شد.

منچستریونایتد در خانه در نخستین حضور «رالف رانگنیک» روی نیمکت این تیم پس از اخراج «اوله گونار سولسشر» میزبان کریستال پالاس بود و در جریان دیداری که به زعم بسیاری، خوب و روان ارائه داد، موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده و تیم تحت هدایت «پاتریک ویرا» را دست خالی بدرقه کند. تک‌گل‌ این بازی را «فِرد»   در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان برنتفورد در حالی میهمان لیدزیونایتد و شاگردان مارسلو بیلسا بود که از ابتدا «سامان قدوس» بازیکن تیم ملی ایران را در ترکیب نداشت. «تیلور رابرت» در دقیقه ۲۷ نخستین گل بازی را برای لیدز به ثمر رساند و این گل در دقیقه ۵۴ توسط «شاندون باپتیسته» پاسخ داده شد. «سرجی کانوس» اما در دقیقه ۶۱ برنتفورد میهمان را پیش انداخت. در حالی که بازی در دقایق پایانی با همین نتیجه پیگیری می شد، «پاتریک بامفورد» در وقت های اضافه(۹۵) گل تساوی لیدز را به ثمر رساند.

در سومین بازی همزمان، تاتنهام با هدایت «آنتونیو کونته» میزبان نوریچ بود. «لوکاس مورا» در دقیقه ۱۰ میزبان را پیش انداخت و شاگردان «دین اسمیت» در تلاش برای به تساوی کشاندن بازی، تلاش زیادی کردند. با این حال، تیم تحت هدایت مرد ایتالیایی در دقیقه ۶۷ توسط «داوینسون سانچز» به گل دوم رسید اما این پایان کار نبود و «سون هیونگ مین» ستاره اهل کره جنوبی تاتنهام در دقیقه ۷۷ تیمش را برای سومین بار به گل رساند.

تاتنهام با این سه امتیاز با ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت؛ شیاطین سرخ امیدوار به روزهای خود با رانگنیک، حالا ۲۴ امتیازی بوده و در رده ششم جای دارند و برنتفورد نیز با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره نشسته است. لیدز هم با ۱۶ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد.

منبع: ایرنا