به گزارش برنا، سعید بهنام در مراسم امضای قرارداد و رونمایی کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این مایه افتخار است که در خدمت باشگاه پرسپولیس هستیم. ما به دنبال آن خواهیم بود در جریان این همکاری با تکنیک‌های روز که هم پرسپولیس از آن منتفع شود و هم خیال راحت و خاطری آسوده را برای هواداران به ارمغان آورد با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از حدود دو هفته قبل روی این قرارداد و همکاری کار کردیم تا منتج به عقد قرارداد شد. هدف ما این است که با استفاده از ظرفیت‌هایی که وجود دارد، شرایطی فراهم آید که باشگاه، تیم و هواداران بتوانند بهتر و آسوده‌تر به کار خود بپردازند. آقای مهندس صدری هم ایده‌های خوبی برای حل مشکلات دارند.

مدیر عامل شرکت ایده پویان ماژ خاطرنشان کرد: شرکت ما یک مجموعه فعال در حوزه تبلیغات، بازاریابی، تحقیقات بازار، تبلیغات محیطی و مارکتینگ در حوزه‌های دیجیتال و رسانه است.

گروه ما قبل از این، سابقه همکاری برای برگزاری مسابقات ورزشی و تبلیغات محیطی داشته‌است. از آن جمله باید به بازی ایران و برزیل در ابوظبی اشاره کنم. (مسابقه‌ای که در جریان آن، کریم باقری برای همیشه از بازی در تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد)

سعید بهنام تصریح کرد: به طور کلی تلاش شرکت ما این است که با روش‌های جدید بازاریابی و با توجه به دیدگاه مارکتینگی که داریم، فعالیت‌های منجر به درآمدزایی را گسترش، توسعه و ارتقاء بدهیم. فعالیت‌هایی مانند فروش محصولات و خدمات، استفاده از فضاهای تبلیغاتی، توانایی‌های بالقوه برند، سوشیال مدیا و دیجیتال مارکتینگ از جمله این موارد است.

انتهای پیام//