شهر خبر

تصادف ترسناک و شدید در اتوبان امام علی

تصادف شدید کامیونت باری با ستون برق وسط بزرگراه امام علی (ع) در ساعات اولیه بامداد روز گذشته باعث مصدومیت راننده ۶۵ ساله این وسیله نقلیه شد.

تصادف ترسناک و شدید در اتوبان امام علی

به گزارش منیبان؛ پس از تماس شاهدان با سامانه‌ی ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حدود ساعت ۴ بامداد دیروز زنگ ایستگاه ۲۱ را به صدا درآورد و نیرو‌های آتش نشان به همراه گروه امداد و نجات ۲ این سازمان را به مسیرجنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع)، تقاطع بعثت روانه کرد.

حسین کوکبی افسر آماده منطقه ۸ عملیات آتش نشانی تهران دراین باره گفت: انحراف ناگهانی کامیونت باری ایسوزو از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با ستون برق روشنائی بزرگراه امام علی (ع) منجر به متلاشی شدن اتاقک جلویی کامیونت شد.

او افزود: به دنبال وقوع این حادثه، راننده‌ی کامیونت که مردی ۶۵ ساله بود، از ناحیه پای چپ و گردن به شدت آسیب دید و در داخل اتاقک متلاشی شده‌ی این کامیونت گرفتار شد.

این افسر آماده آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق خودرو و چیدمان علائم ترافیکی دراطراف صحنه‌ی حادثه، با تجهیزات لازم، این راننده را از داخل کامیونت بیرون آورده و جهت انجام درمان‌های اولیه و یا انتقال به مراکزدرمانی، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

کوکبی بیان کرد: علت بروز این تصادف در حال حاضر توسط کارشناسان پلیس راهورمنطقه در دست بررسی است.

وبگردی