شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##جوگیری#احمقانه#دختر#جوان#عاشق#شدن!

جوگیری احمقانه دختر جوان پس از عاشق شدن!

در عشق و عاشقی و انتخاب همسر نباید عجولانه تصمیم گرفت زیرا عاقبت آن مانند دختر جوانی می شود که با جوگیر شدن در عشق و عاشقی کار دست خودش داد.

جوگیری احمقانه دختر جوان پس از عاشق شدن!

به گزارش منیبان؛ بارها و بارها برایمان ثابت شده است که عجله در هر کاری، نتیجه ای جز پیشمانی ندارد بخصوص اگر در انتخاب همسر و عاشقی عجولانه اقدام کنیم. ماجرای جالبی که در این بخش می‌خوانید، نمونه ای از همین عجله و پشیمانی است.

" اشلین گریس" دختر جوانی است که پس از مدتی ابراز علاقه ی پسر جوانی به نام " الکساندر " به او علاقه مند شد و تصمیم گرفت به درخواست نامزدی او جواب مثبت دهد. برخلاف مقاومت چند ماهه اش برای پذیرفتن این درخواست، " اشلین " خیلی زود عاشق " السکاندر " شد و روز به روز این علاقه در او بیشتر و بیشتر شد تا جایی که فقط به ازدواج و آینده ای رویایی با او فکر میکرد.

دوستان و نزدیکانش مدام به او این مسئله را گوشزد می‌کردند که نباید عجله کند و در مورد تصمیمی که دارد بیشتر فکر کند اما او توجهی به این صحبت ها نداشت و مدام رفتارهایی انجام میداد که نشانه خام و ناپختگی او بود.

او که از پایان خوش نامزدی اش با مرد مورد علاقه اش مطمئن بود تصمیم گرفت خالکوبی بسیار بزرگی از اسم نامزدش را از قسمت گردن تا انتهای کمرش روی پوست خود حک کند، خالکوبی که سایز بزرگش تمام طول کمر " اشلین " را گرفته بود.

او از این اقدام خود احساس خوشحالی میکرد اما این احساس چند روز بعد بطور کامل تغییر کرد، بله یک بحث و دعوای شدید باعث بهم خوردن نامزدی او و " السکاندر" شد و حالا او مانده و خالکوبی بزرگی که به گفته ی خودش اسم یکی از دشمنان بزرگ زندگی اش است.

پشیمانی " اشلین " سودی ندارد چرا که نتیجه به قول خودش جو گیر شدنش، یعنی این خالکوبی به راحتی و به این سرعت پاک نخواهد شد.

وبگردی