به گزارش برنا؛ حسن گلستانه، قهرمان فیتنس، در مورد آخرین مسابقات بدنسازی که برگزار شد، گفت: مسابقات در شهر دوبی امارات برگزار شد که بزرگترین رویداد بدنسازی بعد از مستر المپیا هست و به همین خاطر از سوی ورزشکاران حرفه ای مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. از لحاظ اهمیت این رویداد باید بگویم که در کنار مسابقات نمایشگاه بزرگی مربوط به همین صنعت برپا می شود که اکثر قهرمانان و ورزشکاران معروف دنیا در این چند روز در دوبی حضور پیدا می کنند. سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و بعد از کرونا برای نخستین بار دوباره این مسابقات از سر گرفته شد چون قبل از پاندمی این مسابقات سالیانه برگزار می شد و ورزشکاران تمام دنیا برای عرض اندام تلاش زیادی می کردند. اتفاقا شرکت کننده های ایرانی زیاد داشتیم که توانستند افتخارآفرینی کنند و مدال طلا، نقره و برنز کسب کنند که در رقابت با بهترین های دنیا افتخار بزرگی برای پرچم کشورمان محسوب می شود. بخاطر رعایت ایمنی بالا شرایط کرونا و اینکه در دوبی تقریبا آمار شیوع صفر هست تعداد شرکت کنندگان قدر و بنام و حرفه ای زیاد بود و در هر دسته بین 20 تا 30 دسته شرکت کننده حضور داشتند.

او که به عنوان داور در این مسابقات حضور داشت ادامه داد: من به عنوان داور بین المللی با هزینه شخصی خودم به این مسابقات رفتم و این افتخار دوباره نصیبم شد که در کنار ریاست کمیته داوران جهانی داوری کنم.

آقای فیتنس در جواب این سوال که موفق شده دفترچه حرفه ای این رشته را کسب کند هم توضیح داد: خداراشکر توانستم برای اولین بار با توجه به سوابق داوری دفترچه حرفه ای را دریافت کنم و باعث افتخارم به عنوان یک ایرانی است. از مزیت های دریافت این دفترچه باید به این نکته اشاره کنم که می توانم از این به بعد در تمام مسابقات این دسته داوری کنم و فقط کسانی می توانند در این دسته قضاوت کنند که این دفترچه را در اختیار داشته باشند. 

او در مورد تجربه اش در کنار قهرمانه افسانه‌ای جهان رونی کولمن روی استیج اضافه کرد: بنده افتخار همراهی آقای رونی کولمن را داشتم و در مصاحبه‌ای که به مدت یک ساعت و نیم ترتیب داده شده بود به همراه مجری محبوب مسابقات در کنار ایشان بودم و این افتخار بزرگی برای من بود که برای بار سوم آقای کولمن را می دیدم. تمام رسانه های ورزشی دنیا این مصاحبه را پخش کردند.   بنده یک سوال در مورد کسانی که می خواهند وارد رشته بدنسازی شوند پرسیدم و او هم پاسخ داد باید صبر زیادی داشته باشند و روی غذا و خواب و تمرین تمرکز کنند و از مواد نیرو زا دوری کنند و نظم و همت داشته باشند.

گلستانه در پایان افزود: حدود دوماه آینده مسابقه مهم جهانی دیگری برگزار خواهد شد که در تقویم فدراسیون جهانی فیتنس ثبت شده و بنده برای قضاوت در این مسابقات فیتنس هم دعوت شدم و امیدوارم به همراه قهرمانان کشورم بتوانیم جلوی مردم روسفید باشیم و افتخارآفرینی کنیم.

انتهای پیام// 2