به گزارش برنا؛ پس از این که روز اول از هفته هشتم لیگ برتر با انجام 4 دیدار پیگیری شد، پرونده بازی های این هفته امروز با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می شود، مسابقاتی که به صورت همزمان از ساعت 15 آغاز خواهد شد.

همچنین نساجی پس از شکست در اصفهان برابر سپاهان در حالی میزبان پدیده است که شاگردان میثاقیان در بازی قبل روبروی فجرسپاسی شیراز به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند. این بازی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.

شاگردان مهدی تارتار در ذوب آهن پس از کسب تساوی بدون گل در اراک برابر آلومینیوم در حالی از مس رفسنجان پذیرایی می کنند که شاگردان محمد ربیعی با پیروزی هفته قبل برابر هوادار از روحیه ویژه ای برخوردار هستند و این مساله می تواند شرایط مس را در بازی سخت برابر ذوب آهن به شرایط خوبی تبدیل کند. پیش از این تقابل ذوبی ها با کسب 10 امتیاز در رده نهم قرار گرفته اند و مس رفسنجان نیز با 11 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی حضور پیدا کرده اند.

در بازی دیگری از هفته هشتم که امروز برگزار می شود فجرسپاسی و فولاد در شیراز روبروی هم قرار می گیرند. در این دیدار فجرسپاسی که هفته قبل برابر پدیده به تساوی خارج از خانه رضایت داد، امیدوار است برابر تیم احیا شده فولاد با جواد نکونام نتیجه ای قابل قبول را کسب کند. فولاد که با حضور نکونام سه پیروزی متوالی را به دست آورد، هفته قبل در اهواز در مصاف با تراکتور به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرد و حالا در تلاش است دو امتیازی را که هفته قبل از دست داده را در دیداری امروز جبران کند و پیروزی دیگری را به نام خود به ثبت برساند.

تراکتور و آلومینیوم اراک دیدار بعدی از بازی های امروز لیگ در هفته هشتم است که می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد، جایی که رسول خطیبی با تیمش راهی تبریز شده تا برابر یکی از تیم های سابق خود جدال مهمی را برگزار کند. این دیدار در حالی برگزار می شود که تراکتور با سولدو سر و شکل ویژه ای گرفته و پس دو تساوی و یک پیروزی امیدوار است در این دیدار خانگی به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کند. بدون شک تقابل خطیبی و تراکتور می تواند نقطه عطف این بازی باشد، جایی که خطیبی با آلومینیوم موفق به کسب 13 امتیاز شده تا در رده چهارم جدول قرار بگیرد. در آن سوی میدان نیز تراکتور با 8 امتیاز به رده دهم جدول رده بندی تکیه زده است.

انتهای پیام // 3