شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#تبریز#لیگ برتر#داور#داوری#اراک

تغییر داور دیدار تراکتور و آلومینیوم/ بازگشت خورشیدی به لیگ برتر در تبریز


تغییر داور دیدار تراکتور و آلومینیوم/ بازگشت خورشیدی به لیگ برتر در تبریز

داور دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک تغییر کرد تا اشکان خورشیدی به میادین داوری بازگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که کمیته داوران اعلام کرده بود احمد محمدی قضاوت دیدار فردا (یکشنبه) تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک را بر عهده دارد، اشکان خورشیدی جایگزین وی شد.

خورشیدی که در تست آمادگی جسمانی داوران در ابتدای لیگ بیست‌ویکم مردود شده بود، در تست چهار روز پیش توانست نمره قبولی بگیرد و تقابل تراکتور و آلومینیوم، اولین قضاوت رسمی او پس از بازگشت به لیگ برتر به شمار می‌رود.

همچنین یاسر همرنگ به‌جای مسعود حقیقی به‌عنوان داور چهارم مسابقه فعالیت می‌کند.

حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم آلومینیوم در این باره اظهار داشت: ساعت 19:30 امروز (شنبه) نشست هماهنگی قبل از دیدار مقابل تراکتور برگزار شد که در شروع این جلسه، سلیمانی نماینده فدراسیون فوتبال عنوان کرد داور وسط و داور چهارم بازی تغییر کرده است. ما تا شروع این جلسه اطلاعی از این موضوع نداشتیم و حتی فدراسیون فوتبال نیز چنین موضوعی را اطلاع‌رسانی نکرده بود، اما به تصمیم کمیته داوران احترام می‌گذاریم.

وی در ادامه تصریح کرد: در هفت هفته گذشته جزو معدود تیم‌هایی بودیم که کوچک‌ترین اعتراضی به داوری نداشتیم و حالا هم امیدواریم خورشیدی که از داوران توانای فوتبال ایران است، همراه با همرنگ روز خوبی را در کنار کمک‌هایش داشته باشند. اطمینان داریم کمیته داوران بهترین تصمیم را می‌گیرد و خورشیدی مانند سالیان اخیر قضاوت خوبی خواهد داشت، اما اگر خدای ناکرده اتفاق خاصی در جریان مسابقه رخ دهد، تغییر یکباره داوران ممکن است ذهنیت خوبی ایجاد نکند. هرچند ما باز هم اعتراضی به داوری نمی‌کنیم.

تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت 15 فردا، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/