شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ برتر#داوری#ستاره استقلال

ببینید ؛ اتهام سنگین ستاره استقلال به داوری بازی های لیگ برتر

سید حسین حسینی : تا ۳ هفته نتیجه گرفتیم، مشکلات داوری علیه استقلال آغاز شد

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • سید حسین حسینی سنگربان استقلال اتهام سنگینی به داوران بازی های لیگ برتر وارد کرد و مدعی شد که تا ۳ هفته نتیجه گرفتیم، مشکلات داوری علیه استقلال آغاز شد.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    دروازه‌بان استقلال از اشتباهات داوری علیه تیمش به شدت انتقاد کرد و گفت که خطای فرشاد فرجی روی ژستد را از سمت دیگر زمین تشخیص داده است.

    سیدحسین حسینی پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت:

    دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و شاید بازی محتاطانه دو تیم باعث شد نتوانند مانند همیشه حمله کنند. متأسفانه باز هم پنالتی ما را نگرفتند و من از آن سوی زمین فهمیدم پنالتی شد. نمی‌دانم داور و کمک داور چگونه چنین تشخیصی ندادند.

    وی با اشاره به اشتباهات داوری علیه آبی‌ها در هفته‌های گذشته تصریح کرد:

    گل سالم مطهری مقابل فجر را مردود کردند. مقابل صنعت نفت و پرسپولیس هم پنالتی ما اعلام نشد. در صورت کسب این امتیازات، الان با ۲۰ امتیاز در صدر جدول بودیم و یک تیم با همین تک امتیازها قهرمان می‌شود. نمی‌دانم چه شد تا سه هفته نتیجه گرفتیم، مشکلات داوری علیه ما آغاز شد. خسته شدیم از بس اعتراض کردیم.

    دروازه‌بان استقلال در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری که گفت استقلال بابت این کلین‌شیت به او مدیون است، گفت:

    نمی‌توان گفت تیم مدیون من بود. کلین‌شیت حاصل کار تیمی است و از مدافعان تشکر می‌کنم که کمک کردند دروازه استقلال بسته بماند. نکته مهم‌تر این بود که می‌توانستیم ببریم و پیروز نشدیم.

    حسینی درباره وضعیت خودش پس از سه هفته نیمکت‌نشینی بیان کرد:

    امسال شرایط بسیار خوبی دارم و مجیدی پس از دیدار با فجر سپاسی تصمیم گرفت بازی نکنم. در این مدت هم تمرین می‌کردم و مشکل خاصی نبود. آرزوی من از روی سکو و نیمکت یا در زمین، موفقیت استقلال است و امیدوارم به تیم کمک کنم.