شهر خبر

ازدواج پرحاشیه زن ثروتمند معروف!

تصمیم و اقدام باورنکردنی عروس خانم ثروتمند برای جلب رضایت داماد و ازدواج با پسر کوچکتر از خودش تبدیل به تیتر یک بسیاری از خبرگزاری ها شد.

ازدواج پرحاشیه زن ثروتمند معروف!

به گزارش منیبان؛ اختلاف سنی یکی از اصلی ترین ملاک های ازدواج در تمام جهان است، گاهی عشق این ملاک را بهم ریخته و آن را از روال طبیعی خارج می کند و ما در طول تاریخ مصداق این مسئله را بارها و بارها دیده ایم اما این بار در ماجرایی که در این بخش خواهید خواند، به نوعی متفاوت در موردش خواهید شنید.

طبق گزارش تایوان نیوز و خبر وایرال در فضای مجازی، زن 38 ساله چینی مقدار قابل توجهی پول برای جلب رضایت ازدواج از سوی مرد جوان 23 ساله به او پرداخت کرده تا مرد جوان را به همسری خود درآورد.

از قرار معلوم اصرارهای مکرر زن ثروتمند، این مرد جوان را راضی به ازدواج با او نکرده بود تا اینکه رشوه 5 میلیون یوآنی بالاخره ماجرا را به مرحله ای کشاند که او با زنی 15 سال بزرگتر از خودش ازدواج کند.

مراسم ازدواج باشکوه این زوج با 15 سال اختلاف سنی در شهر "گوانجی" برگزار شد. عروس خانم نه تنها از داماد جوان 15 سال بزرگتر بود بلکه یک پسر 14 ساله نیز داشت که آنها را در مراسم ازدواج همراهی می کرد.

ویدئوی کوتاهی که از این مراسم ازدواج باشکوه منتشر شده است نشان می دهد که عروس و داماد با تشریفات خاصی وارد مراسم شده و در همان ابتدای ورود طلا و جواهرات عروس خانم جلب توجه می کند.

اینکه پول هر غیرممکنی را ممکن می سازد چندان هم غیرواقعی نیست، زمانی که یک زن بتواند با میلیون ها یوآن مردی که 15 سال از او جوان تر است را راضی به ازدواج کند پس تاثیر گذار بوده است.

وبگردی