شهرخبر

«نمی‌خواستم شبیه هیچکس باشم»

گفتگوی مجله لیگ قهرمانان اروپا با طارمی؛ از سربازی تا پرسپولیس

گفتگوی مجله لیگ قهرمانان اروپا با طارمی؛ از سربازی تا پرسپولیس

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در گفتگو با مجله لیگ قهرمانان اروپا در خصوص حضورش در فوتبال صحبت کرد و گفت: نمی‌خواستم مثل هیچ بازیکن دیگری باشم؛ فقط می‌خواستم خودم باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در بین گزینه های کسب جایزه پوشکاش ۲۰۲۱ (زیباترین گل سال جهان) قرار دارد. او به واسطه گل قیچی برگردان به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در این لیست قرار گرفته است.

طارمی در گفتگو با مجله لیگ قهرمانان اروپا در این خصوص گفت: زمانی که فوتبال را شروع کردم، در سن شش سالگی، همیشه لیگ قهرمانان را می دیدم. این بازی ها در ایران خیلی دیر شروع می شد.

وی در خصوص حضورش در فوتبال تصریح کرد: اولین باشگاه من در شهر خودم بود. هر چه از فوتبال می دانم به لطف پدرم است. از آنجا بود که همه چیز آغاز شد و من شروع به بازی برای تیم اصلی کردم.

طارمی ادامه داد: در ادامه باید خدمت سربازی می رفتم و ۱۸ ماه را دور از فوتبال گذراندم. این قانون ایران است. بعد از آن به پرسپولیس رفتم و باورم نمی شد. پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران است. باور نکردنی بود. از آنجا اروپا و تمام اتفاقات خوبی که از آن زمان برای من رخ داده است را دنبال کردم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره گل قیچی برگردان به چلسی گفت: زمانی که در ایران بودم و برای پرسپولیس بازی می‌کردم، چندین ضربه دوچرخه (قیچی برگردان) را امتحان کردم. بعضی از این ضربه ها به تیر دروازه خورد بعضی دیگر از دست رفت. با خودم گفتم در یک بازی مهم گل می زنم.

طارمی تاکید کرد: من همیشه سعی کرده ام به چیزی برسم که بتوانم از روزی که از فوتبال بازنشسته شوم به آن افتخار کنم. من از آنچه از کودکی تا الان در حرفه ام به دست آورده ام خوشحالم. من بسیار افتخار می کنم و بسیار خوشحالم که این اتفاق برای من افتاد.

این مهاجم ایرانی در پایان گفت: وقتی بچه بودم نمی خواستم مثل هیچ بازیکن دیگری باشم، فقط می خواستم خودم باشم: مهدی طارمی.