به گزارش برنا، از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی گفت: در ادامه روند اقدامات نیروی زمینی ارتش در حوزه کرونا ، کارکنان اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در مدت ۲۲ ماه گذشته تا مقطع کنونی همیشه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده و همچنان نیز رسالت خطیر خود را ادامه می دهند .

وی با اشاره به سویه جدید کرونا در برخی از کشورها افزود: اقدامات پیشگیرانه ویژه‌ای به مراکز درمانی نیروی زمینی ارتش صادر شده تا بتوانیم در مقابله با سویه جدید نیز موفق باشیم.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی همکاران عزیزمان در بیمارستان‌ها و مراکز بهداری پادگان‌ها تاکنون هیچ گونه بیماری ناشی از سویه جدید ویروس مشاهده نشده و جای نگرانی نیست. تمام تمهیدات لازم برای تشدید رعایت دستورالعمل ها در سطح مراکز و پادگان های نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار گرفته است .

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیم های مجرب پزشکی، نظارتی،  طب پیشگیری و روانشناسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی بطور مستمر در پادگان‌ها حضور دارند تا تمامی جوانب تحت کنترل باشد .

 سرتیپ موذنی با بیان اینکه همچنان غربال گری و تست های خوداظهاری در سطح یگان ها به صورت روزانه انجام می شود ، خاطرنشان کرد: اگر سویه جدید ویروس کرونا وارد کشور شود، انشاءالله مانند گذشته با اقدامات موثر پیشگیرانه از شیوع  سویه جدید ویروس کرونا در پادگان ها و مراکز آموزشی جلوگیری می کنیم.