شهر خبر

سرمربی تیم فوتبال گل گهر:

چندین سال فوتبالی به این زیبایی ندیده بودم

چندین سال فوتبالی به این زیبایی ندیده بودم

سیرجان - سرمربی تیم فوتبال گل گهر با اشاره به دیدار «گل گهر – سپاهان» گفت: در این چند سال فوتبالی به این زیبایی ندیده بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شنبه شب در نشست خبری بعد از دیدار «گل گهر – سپاهان» عنوان کرد: اجازه دهید به فوتبال ایران، باشگاه خوب سپاهان و باشگاه گل‌گهر به خاطر این بازی که انجام دادند، تبریک بگویم. سال‌ها طول می‌کشد که چنین بازی تاکتیکی با ۶ گل زده را ببینید. بازی که هم آنها می‌توانستند برنده شوند هم اینکه خدا را شکر ما برنده شدیم و واقعاً در این چند سال من یک فوتبال به این زیبایی ندیده بودم که باید به هر دو تیم تبریک بگوییم.

قلعه‌نویی در مورد تأثیر تیم سپاهان ابراز کرد: اعتقاد من این است که باشگاه سپاهان بهترین تیم آسیاست؛ حتی از ایران هم فراتر است، به این نتیجه نگاه نکنید، فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص تیمش بیان کرد: بازیکنان خودم را ستایش می‌کنم که واقعاً یک فوتبال مردانه با عشق و قلب بازی کردند و هر چه در توان داشتند، گذاشتند. دست تک تک این بازیکنان را من می‌بوسم.

وی گفت: این برد را به آن کارگران عزیز تقدیم می‌کنم، مبارکشان باشد. این برد از آن کارگران و مردم خوب سیرجان است و امیداریم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی گل‌گهر در مورد فوتبال و ورزش در سیرجان گفت: من قبلاً گفتم باز هم می‌گویم، این را مطمئن هستم که سیرجان و گل‌گهر قطب ورزش ایران می‌شود.

قلعه‌نویی در خصوص کیفیت فنی این بازی بیان کرد: ما تیم سپاهان را آنالیز کردیم، تصور نکنید به دلیل اینکه بازی را برده‌ایم این مطلب را بیان می‌کنم، بلکه ابتدای صحبتهایم گفتم که سپاهان هم می‌توانست این بازی را ببرد.

وی بیان کرد: داور به روند این بازی خیلی کمک کرد، به سرعت بازی هم خیلی خیلی کمک کرد.

قلعه نویی ادامه داد: ما تا آنجایی که توانستیم ارتباط خط هافبک و مهاجمان سپاهان را قطع کردیم، تا حدودی کناره‌ها را بستیم، به غیر از یکی دو مورد که حالا همان دو سه مورد هم منجر به گل شد. بقیه مواقع بچه‌ها همان چیزی را که ما گفته بودیم را انجام دادند. شاید اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد، نتیجه بازی برعکس می‌شد.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: باز هم باز هم به فوتبال ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، ما یکی از مشکلاتی در گل‌گهر داریم، نگرش است که باید نگرش‌شان را بزرگ‌تر بکنند، چون از نظر فنی این بچه‌ها لیاقت زیادی دارند و خدا را شاکریم.

وی در پایان از قرارداد بازیکنان گل‌گهر گفت: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم، اگر امکان دارد قرارداد همه تیم‌ها از جمله گل‌گهر سیرجان را اعلام کند و حتی به مطبوعات ارائه دهد، تا همه بدانند ما با یک بودجه خیلی خوب و معمولی که حتی شاید از ۳ الی ۴ تیم ۴۰ درصد هم بودجه‌مان کمتر باشد؛ داریم این فوتبال خوب را بازی می‌کنیم.

قلعه نویی بیان کرد: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و باز هم دست تک تک آن کارگران که باعث شدند یک مجموعه خوبی به نام گل‌گهر در این شهر فعالیت بکند را می‌بوسم.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل‌گهر سیرجان موفق به شکست ۴ بر ۲ تیم سپاهان اصفهان شد.