شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#لیگ برتر#چلسی#دربی#لندن#انگلیس#مصاف

لیگ برتر انگلیس| چلسی دربی لندن را به وستهام باخت


لیگ برتر انگلیس| چلسی دربی لندن را به وستهام باخت

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت دومین شکست در کارنامه آبی‌پوشان لندن در مصاف با رقیب همشهری‌شان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی در خانه همشهری‌اش وستهام به میدان رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبانش واگذار کرد.

دومین شکست آبی‌پوشان لندن در حالی در کارنامه‌ این تیم به ثبت رسید که شاگردان توماس توخل با گلزنی تیاگو سیلوا در دقیقه 29 پیش افتاد. مانوئل لانزینی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی کار را برای وستهام به تساوی کشاند. میسون ماونت یک دقیقه به پایان نیمه نخست گل دوم را زد تا چلسی برنده به رختکن برود. نیمه دوم اما نیمه وستهامی‌ها بود، چرا که تیم تحت هدایت دیوید مویس ابتدا در دقیقه 56 با گلزنی جارود بوون در دقیقه 56 بازی را مساوی کرد و سه دقیقه به پایان کار هم با گلی که آرتور ماسواکو به ثمر رساند سه امتیاز را از آن خود کرد.

این نتیجه ضمن اینکه وستهام را 27 امتیازی و جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کرد، فرصت صعود به صدر جدول را برای تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که به ترتیب تنها یک و دو امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارند را فراهم آورد.

در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران، سه دیدار برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

نیوکاسل - برنلی
ولورهمپتون - لیورپول
ساوتهمپتون - برایتون

همچنین در آخرین بازی هم از ساعت 21 واتفورد از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند.

 

انتهای پیام/