شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی فولاد خوزستان:

حضور در لیگ برتر، حق استان پهناور فارس بود

حضور در لیگ برتر، حق استان پهناور فارس بود

شیراز _ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بازی روز یکشنبه تیم های فجرسپاسی و فولاد به شناخت خود از تیم فجر اشاره کرد و حضور تیمی از استان فارس در لیگ برتر را حق این استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم فجر، گفت: ابتدا به تیم فجر شهید سپاسی تبریک میگم بابت صعود این تیم به لیگ برتر و این صعود کار بسیار سخت و مهمی بود که آنها انجام دادند و حق استان فارس بود که در لیگ برتر حضور داشته باشند ضمن آنکه ما بازی بسیار سختی مقابل تیم فجر سپاسی داریم و سختی بازی در شیراز چیزی است که همه مربیان به آن اشاره کرده‌اند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه افزود: نکته مهمی که در مورد این بازی وجود دارد کیفیت پایین چمن ورزشگاه حافظیه است که همه تیم‌ها به آن معترض بودند و امیدواریم شرایط زمین طوری باشد که شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم و مهم این است که بازیکنان ما از نظر ذهنی آماده باشند تا بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و بتوانیم در جدول شرایط خود را بهتر کنیم.

نکونام در ادامه بیان داشت: ما شناخت کافی از تیم فجر شهید سپاسی داریم و امیدواریم با تلاش مضاعف بازیکنان بتوانیم یک نتیجه خوب را کسب کنیم ضمن آنکه چند بازیکن تیم ما مصدوم هستند.

تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می‌روند.