شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز#استان البرز#کرج#شهر کرج
گفت‌وگو|

محرومیت‌زدایی با حضور ۲ هزار و ۲۵۰ جهادگر در استان البرز

مدیر مرکز هدایت گروه‌های جهادی استان البرز از فعالیت و خدمات‌رسانی ۲ هزار و ۲۵۰ جهادگر در قالب ۹۰ گروه جهادی در حوزه‌های خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی خبر داد و گفت: بخشی از این خدمات در مناطق محروم حاشیه شهر کرج ارائه‌شده است.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی استان البرز، گفت: شهر کرج در هفته بسیج، رنگ جهادی به خود گرفت و اقدامت خوبی در راستای خدمت به مردم انجام شد.

مدیر مرکز هدایت گروه‌های جهادی استان البرز تأکید کرد: ۲ هزار و ۲۵۰ جهادگر در قالب ۹۰ گروه جهادی، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی، مشاوره و... در مناطق محروم استان البرز و حاشیه شهر کرج ارائه کردند.

بوئینی افزود: ۵۷۷ جهادگر فعال گروه‌های جهادی استان البرز در حوزه‌های تغسیل و تدفین متوفی‌ها به‌ویژه در شرایط کرونایی حاکم بر کشور تلاش داشتند و در این زمینه خدمات ارائه دادند.


مدیر مرکز هدایت گروه‌های جهادی استان البرز با اشاره به خدمت‌رسانی هزار و ۹۴۳ جهادگر البرزی در بیمارستان‌های کشور، اضافه کرد: هزار و ۸۴۱ پزشک جهادگر، سه هزار و ۲۶۹ پرستار جهادگر و هزار و ۲۱۸ جهادگر بهورز به مردم خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌دهند.

مدیر مرکز هدایت گروه‌های جهادی استان البرز اظهار داشت: گروه‌های جهادی البرز با کمک مردم و خیرین در حوزه تولید ماسک هم فعالیت دارند و در این راستا خدمات خوبی به مردم در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه کردند.
 
  •  
    انتهای پیام/