شهر خبر
گفت‌وگو|

حضور فعال و ارائه خدمات طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی در مراکز درمانی و واکسیناسیون عمومی

رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور با تأکید بر حضور هدفمند سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشوردر فضای مجازی، گفت: طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی در مراکز درمانی و واکسیناسیون عمومی کشور، حضوری فعال دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات ج طلاب، اساتید و روحانیون، حوزه فعالیت این جامعه را بر پایه سه محور (حوزه‌های علیمه، اقشار بسیج و جامعه) برشمرد و گفت: مأموریت‌های مهم سازمان بسیج، طلاب، اساتید و روحانیون بر این محور‌ها تبیین شده است.
 
حضور هدفمند سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشوردر فضای مجازی/حضور فعال طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی در مراکز درمانی و واکسیناسیون عمومی کشور
 
رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور مهم‌ترین مأموریت این سازمان را در حوزه شناختی، هدایتی و روشنگری در مبارزه با افکار انحرافی، تَحجر و به تعریف امام راحل مبارزه با (اسلام آمریکایی) دانست و تصریح کرد: پاسداری و صیانت از انقلابی ماندن حوزه‌ها، توسط اساتید، روحانیون و طلاب، همچنین این هدایت به اقشار بسیج و جامعه انجام و مدیریت می‌شود.
 
تویسرکانی ارائه خدمات اجتماعی را محور دیگر مأموریت‌های سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور برشمرد و اضافه کرد: این اقدامات در قالب گروه‌های جهادی در زمان چالش‌هایی مانند سیل، زلزله، بیماری کروناو... توسط طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی با شور و اخلاص وارد میدان شده و به تعبیر مقام معظم رهبری، چاره‌جویی می‌کنند.
 
وی از حضور هدفمند سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشوردر فضای مجازی به عنوان مأموریت سوم این سازمان خبر داد و تصریح کرد: بنا به فرمان که فرمودند: «میدان را در فضای مجازی برای دشمن خالی نگذارید»، اقدامات خوبی در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی با تلاش روحانیون، طلاب و اساتیدی که سوارد و طلابی که سواد رسانه‌ای دارند،در حال انجام است.
 
حضور هدفمند سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشوردر فضای مجازی/حضور فعال طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی در مراکز درمانی و واکسیناسیون عمومی کشور
 
رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور با اشاره به خدمات این سازمان در بحث کرونا، را بازوی توانمند برای نظام سلامت کشور در مسیر مقابله با بیماری کرونا برشمرد و اضافه کرد: هر زمان که دولت گذشته و دولت سیزدهم نیاز به مساعدت داشته و دارد، سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور حضوری فعال داشته است.
 
تویسرکانی به حضور فعال طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی در مراکز درمانی و واکسیناسیون عمومی در سطح کشور تأکید کرد و افزود: این عزیزان حضوری فعال در بیمارستان‌ها و منازل بیماران کرونایی و امور مربوط به متوفا‌های کرونایی در آرامستان‌ها و منازل این عزیزان داشته و دارند.
 
 
 
رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشورطرح را یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در مقابله با کرونا دانست و اظهار داشت: طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی حضوری فعال در این طرح دارندو همچنان خدمات ارائه می‌دهند.
 
  • انتهای پیام/