شهرخبر

غیبت ۳ طلایی و ۳ ملی‌پوش کشتی فرنگی در مرحله پایانی لیگ برتر/ ۳ کشتی‌گیر خارجی در ۲ تیم


غیبت ۳ طلایی و ۳ ملی‌پوش کشتی فرنگی در مرحله پایانی لیگ برتر/ ۳ کشتی‌گیر خارجی در ۲ تیم

مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی در غیاب سه طلایی مسابقات جهانی اسلو و سه ملی‌پوش دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله پایانی لیگ برتر فرنگی با حضور تیم‌های فولادین ذوب آمل، اندیشه نگار پارس لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی و سینا صنعت ایذه روز 16 آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. از جمع 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی اسلو که با نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان با کسب چهار مدال طلا و دو برنز همراه بود، تنها چهار نفر در مرحله پایانی لیگ حضور دارند.

مهرداد مردانی، پژمان پشتام و علی‌اکبر یوسفی ملی‌پوشان تیم فولادین ذوب آمل را تشکیل می‌دهند. پیش از این قرار بود محمدهادی ساروی نیز برای تیم شهرش کشتی بگیرد که وی اعلام کرد آمادگی لازم را برای حضور در لیگ ندارد و به این ترتیب فولادین ذوب می‌تواند از سه ملی‌پوش دیگرش استفاده کند.

محمدرضا مختاری ملی‌پوش وزن 72 کیلوگرم کشورمان نیز با تیم سیناصنعت در مرحله پایانی لیگ حضور دارد. در واقع از جمع طلایی‌های کشتی فرنگی در نروژ، تنها این علی‌اکبر یوسفی است که روی تشک خواهد رفت. محمدرضا گرایی، میثم دلخانی و محمدهادی ساروی که در مرحله مقدماتی نیز حضور نداشتند، ظاهراً قید حضور در لیگ 1400 را زده‌اند.

همچنین سجاد عباس‌پور ملی‌پوش 55 کیلوگرم و محمدعلی گرایی ملی‌پوش 77 کیلوگرم ایران که در اسلو موفق به کسب مدال برنز جهان شدند و رامین طاهری ملی‌پوش وزن 87 کیلوگرم از دیگر نفراتی هستند که از ترکیب 10 نفره تیم اعزامی به نروژ، در مرحله پایانی لیگ برتر حضور نخواهند داشت.

در این مرحله، دو تیم سیناصنعت ایذه و فولادین ذوب از کشتی‌گیر خارجی استفاده می‌کنند. تیم آملی، الدانیز عزیزلی روس را در 55 کیلوگرم در اختیار دارد و ایذه‌ای‌ها هم با دو کشتی‌گیر ارمنی پا به مسابقات می‌گذارند.

انتهای پیام/