شهرخبر

چه خبر از گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت؟

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با اشاره به آثار و برکات حضور میدانی رئیس جمهوری و دیگر اعضای دولت در مناطق مختلف تاکید کرد:کشور را از پشت مانیتور نمی‌توان اداره کرد.

به گزارش زنهار؛ سید محمد حسینی صبح شنبه در دیدار با نماینده ‌ولی فقیه و امام جمعه کرمان افزود: با حضور میدانی رئیس جمهوری در استان‌ها هم اولویت ها مشخص و هم کم کاری ها بررسی و تصمیم های خوبی گرفته می شود.

وی گفت: بررسی ها برای تحقق توسعه با حضور صاحبنظران را انجام می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ادامه با بیان اینکه سند تحول دولت بزودی رونمایی می شود که در آن برای استان اقداماتی در نظر گرفته‌ایم و موضوع بندی شده است اظهارداشت: تحقق این سند تحول در استان ها می تواند به پیشرفت تمامی نقاط کشور به صورت متوازن کمک کند.

به گفته وی جهت گیری بودجه استان‌ها به سمت عدالت و کاهش تورم و نیز ظرفیت های هر استان در این سند لحاظ می شود.

حسینی با بیان اینکه نباید وضع موجود را ادامه دهیم اظهارداشت: تغییرات اساسی می تواند در کشور انجام گیرد ‌و نباید به وضع موجود اتکا کنیم که در این زمینه همکاری دولت و مجلس می تواند کمک کننده باشد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با بیان اینکه پیشنهادها را برای تحقق توسعه در دولت دنبال می کنیم تصریح کرد: اکنون فرصتی مناسب برای همکاری سه قوه است و برای بهبود وضع اقتصادی کشور الان می توان کارهای بسیاری در حوزه اقتصادی، معیشتی و فرهنگی انجام داد که کرمان هم از این نظر ظرفیت فراوانی دارد و در جاهایی هم پیشقدم بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت بزودی ارائه می شود گفت: شاید به اندازه ای که کار شده اطلاع رسانی نشده و مردم باید از این اقدامات مطلع شوند.

حسینی اظهارامیدواری کرد که بزودی هیات دولت نشستی با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان داشته باشد.