شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مذاکرات وین#تحریم

بانیان تحریم و مذاکرات وین

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ۱۲ سال قبل به دولت اوباما پیغام دادند به جای توافق با ایران، تحریمهای فلج کننده را اعمال کند و منتظر فروپاشی باشد.

با وجود این خیانت بزرگ، نعل وارونه زدند و با شعار برداشتن تحریم ها، در سال ۹۲ سر کار آمدند، اما برآیند هشت سال حضورشان در دولت و مجلس، دو برابر شدن تحریم ها بود!

برخی حامیان این طیف در خارج از کشور صراحتا گفته بودند که هدف شان از حمایت، "ناکارآمد سازی دولت و رساندن نارضایتی ها به نقطه جوش" است.

از چنین سابقه داران بدنامی هیچ عجیب نیست که امروز دوباره به دولت آمریکا پیغام  بدهند: مبادا در مذاکرات کوتاه بیایید، حق ایران را بدهید و تحریم ها را لغو نکنید! دست نگه دارید، شاید مین گذاری یی که ما در اقتصاد کرده ایم، جواب داد!

تصویر، گزارش ۲۸ مهر ماه ۸۸ روزنامه لس آنجلس تایمز، به نقل از "جان هانا" مقام آمریکایی است: "مطمئناً پیامی که از گردهمایی فعالان اپوزیسیون ایران-که درمیان آنها افراد نزدیک به رهبری جنبش سبز حضور داشتند- شنیدم، این بود که تحریم باید اعمال شود و باید هرچه شدیدتر باشد؛ تحریم باید بصورت شوک‌ واردشود که فلج کند و نه به صورت واکسن"!

بانیان تحریم و مذاکرات وین

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.