شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#تهران#مسئولیت#جمعه

تاکید رئیس جمهور بر رفع آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دستگاه‌ها را سنگین‌تر می‌کند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به بازدید روز جمعه رئیس جمهور از محله هرندی گفت: تائید رئیس جمهور بر اجرای طرح قرارگاه اجتماعی در محله‌های محروم و همچنین تاکید بر استمرار آنها، مسئولیت دستگا‌های اجرایی استان را مضاعف می‌کند و لازم است همه دستگاه‌ها باتمام توان به اجرای اینگونه طرح‌ها کمک کنند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری روز پنجشنبه بازدید ۶ ساعته از طرح‌های جهادی در محله هرندی به عمل آورد.

وی در مورد این بازدید ضمن تشکر از اقدامات سپاه اظهار داشت: سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) برای آغاز بکار قرارگاه خدمات اجتماعی در شهر تهران پیشقدم شده و قرارگاه شهید اسداللهی را در ۱۰ محله راه‌اندازی کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در ۵ منطقه آسیب‌دیده از جمله هرندی، مظاهری، خلازیر، باغ آذری طرح را اجرا می‌کند.

جوهری در مورد اجرای این طرح در منطقه هرندی عنوان کرد: محله هرندی به ۱۰ کوی تقسیم شده و برای هر کوی مسئول مردمی قرار داده شده که خدمات مختلف ارائه می‌شود.

وی سپس گفت: در کنار اقدامات سلبی از جمله جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با مواد فروشان و غیره، اقدامات ایجابی از جمله خدمات رسانی و حل مشکلات شهروندان و نیازمندی‌های شهری و خدماتی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: در این عملیات ۳۰ پروژه با سرفصل‌های عمرانی، سلامت، اجتماعی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اشتغال، علمی و تحصیلی و امنیت در حال اجرا است و اقداماتی همچون ارائه خدمات پزشکی، رنگ آمیزی و زیباسازی محله، رسیدگی به نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی و فعال کردن مساجد توزیع جهیزیه، توزیع لوازم التحریر، دیوارکشی فضای بی‌دفاع شهری، فضای سبز، توزیع سبد کالا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، ایجاد کارگاه اشتغال و مشاغل خانگی، میز مشاوره، مددکاری اجتماعی و ... از جمله این خدمات است که امید است این اقدامات مستمر باشد.

جوهری با اشاره به بازدید روز جمعه رئیس جمهور از این طرح، اظهار داشت: تایید رئیس جمهور از اجرای اینگونه طرح‌ها در محله‌های محروم و آسیب دیده و همچنین تاکید بر استمرار آنها، مسئولیت دستگا‌های اجرایی استان را مضاعف می‌کند و لازم است همه دستگاه‌ها باتمام توان به اجرای اینگونه طرح‌ها کمک کنند.
 
  • بازدید سرزده رئیس جمهور از محله هرندی تهران/ تاکید بر بهبود و اصلاح وضعیت مناطق محروم شهری

  • انتهای پیام/