الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. الهام پاوه نژاد  هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. الهام پاوه نژاد از بازیگران خوب کشورمان است. الهام پاوه نژاد تصویر زیبای زیر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

 الهام پاوه‌نژاد زاده ۱۳۵۰ در تهران بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. پاوه نژاد دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ می‌باشد.  الهام پاوه‌نژاد  از سال ۱۳۶۹ بصورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد. اولین کار صحنه الهام پاوه‌نژاد در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

عکس رویایی الهام پاوه نژاد

خانواده و اصالت الهام پاوه نژاد

پدرش بهمن پاوه نژاد ارتشی اهل پاوه بوده که سال 93 فوت کرده و مادرش کرمانشاهی و معلم بازنشسته است و یک خواهر به نام پریسا پاوه نژاد دارد .

الهام پاوه نژاد و بچه هایش در خیابان های سرد تهران + عکس

دختر الهام پاوه نژاد

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

مانتو عجیب الهام پاوه نژاد+عکس