شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#تعداد#لیونل#توپ طلا

عکس| ژست جالب مسی و اهل خانه با توپ‌های طلایش

لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، حالا بیشتر از تعداد اعضای خانواده خود توپ طلا دارد.

عکس| ژست جالب مسی و اهل خانه با توپ‌های طلایش

خبرورزشی - مراسم اهدای جایزه توپ طلا دوشنبه گذشته در پاریش برگزار شد و مسی برای هفتمین بار به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد.

رکوردی که بعید به نظر می‌رسد تا سالیان سال هیچ بازیکنی در هیچ سطحی و با هیچ درخششی موفق به شکستن آن شود. این جایزه پس از سال پر فراز و نشیبی که مسی با عدم موفقیت در بارسلونا و سپس جدایی دردناک از این تیم طی کرد، شاید مرهمی بر زخم این بازیکن بود. هرچند با انتقادهای بسیار شدیدی نیز روبه‌رو شد، بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان و حتی ستاره‌های سابق و فعلی معقتد بودند که توپ طلای ۲۰۲۱ حق مسی نبوده و باید بازیکنی دیگری آن را دریافت می‌کرد. با این حال جاودانگی مسی در دنیای فوتبال نیاز چندانی نیز به دریافت چنین جوایزی ندارد.

حالا مجله فرانس فوتبال تصویری از این فوق ستاره آرژانتینی در کنار خانواده‌اش منتشر کرده که بسیار جالب است. لیونل مسی، همسرش و سه پسرش هر کدام یک توپ طلا در دست دارند اما باز هم دو توپ طلای دیگر روی زمین باقی مانده است.

عکس| ژست جالب مسی و اهل خانه با توپ‌های طلایش

این بازیکن تابستان امسال موفق شد پس از سال‌ها به فتح جام کوپا آمریکا با پیراهن تیم ملی آرژانتین برسد، اتفاقی که به نظر می‌رسد نقش موثری در کسب آرای موردنیاز برای دریافت توپ طلا ایفا کرد.

مسی همچنین صعودش به جام جهانی قطر را با تیم ملی آرژانتین قطعی کرده و احتمالا آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در قطر تجربه خواهد کرد، رقابتی که قهرمانی در آن رویای اوست و می‌تواند یک توپ طلای دیگر نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند.