شهر خبر

خنده زیادی جان این زن را گرفت!

زوجی که برای خوشگذرانی و تفریح سوار کشتی کروز شده بودند به طرز عجیبی همه چیز را خراب کردند، خنده زن باعث شد تا شوهرش او را به قتل برساند.

به گزارش زنهار؛ خنده زن به شوهرش سر او را به باد داد !داستان ها و ماجراهای تلخ بسیاری در مورد قتل همسر از گوشه کنار دنیا شنیده ایم اما این بار قضیه کمی متفاوت است ، نه پای خیانت در میان است و نه پای اشتباهی نابخشودنی بلکه خنده موجب قتل شد، زوج جوانی که در کشتی تفریحی گرانقیمت در حال استراحت بودند حادثه ای باورنکردنی خلق کردند.

مرد به خاطر آنکه زنش خنده تمسخر آمیز نسبت به او را قطع نکرد او را کشت!

"کنت منزانارس" به اتهام قتل وحشیانه "کریسیتی" 39 ساله بازداشت شد.

به گزارش FBI تعدادی از مسافران کشتی کروز به عنوان شاهدان عینی از خونین بودن اتاق این زوج مطلع شده و جنایت را به آنها گزارش داده اند. بر اساس گزارش ABC News این زوج اهل آمریکا با کشتی کروز در سفر به آلاسکا بودند که دچار درگیری شدند درگیری با موضوع خنده!

قاتل در اعترافات خود گفت که همسرش به او می خندیده و موجب عصبانیت او شده است ، مرد که چندین بار به همسرش تذکر داده بود بعد از بی توجهی همسرش او را به قتل می رساند.جسد کشف شده در کشتی کروز "شاهزاده خانم" مورد بررسی قرار گرفت و نیروهای پلیس دریافتند که ضربه های شدید به سر مقتول دلیل اصلی مرگ او شده است.

خنده-زن