شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#موبایل
رصد بازار تلفن همراه؛

قیمت گوشی موبایل سامسونگ امروز 13 آذر 1400

کدخبر: 459043
قیمت گوشی موبایل سامسونگ امروز 13 آذر 1400 در این گزارش بررسی شده است.

به گزارش اقتصادنیوز ، سامسونگ یکی از بهترین و البته از گرانترین برندهای گوشی موبایل در دنیا است و در ایران نیز از محبوب ترین موبایل های بازار به شمار می رود. 

ویژگی هایی که سامسونگ برای گوشی های خود در نظر گرفته است، منحصر به فرد است و هر ساله متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا علاوه بر رفع نقص های قبلی، ویژگی های جدیدتری را اضافه کنند. تاچ راحت و سریع، رزولوشن بالا برای عکاسی، امکان درج انواع برنامه های مختلف، تاچ کناری صفحه و غیره از مهم ترین ویژگی های آن است.

سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است و این رتبه بندی شامل S پرچمدار، Note پرچمدار، A میان‌رده و پایین‌رده، M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری می باشد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز  گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A72  با ظرفیت 128 گیگابایت که از  پرفروش های برند سامسونگ است به حدود 10 میلیون و 700 هزار تومان رسید .

همچنین سامسونگ گلکسی A01 که ارزان ترین موبایل هوشمند سامسونگ است  را امروز  می توان با قیمت 2 میلیون و 460 هزار تومان خریداری کرد .

 موبایل سامسونگ  گلکسی Z Fold3 با ظرفیت 526 گیگابایت هم ;i گران ترین موبایل سامسونگ است، با قیمت 48 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

در ادامه قیمت انواع موبایل سامسونگ از فزوشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛

 

گوشی