شهر خبر

تبدیل شدن پیرمرد عاشق به گاو!+عکس

عشق بیش از حد پیرزن او را به جایی رساند که برای همه تعجب آور بود، نه تنها او بلکه اعضای خانواده اش هم با اتفاق عجیبی که به تازگی افتاده است همراه شدند.

تبدیل شدن پیرمرد عاشق به گاو!+عکس

به گزارش منیبان؛ اینکه عشق زیاد مانع از این شود که فردی مرگ همسرش را باور کند میتواند مسئله ای طبیعی باشد اما اینکه فردی ادعا کند روح همسر مرحومش در موجود زنده ی دیگری حلول کرده و به تجسم جدید رسیده، مثل موردی که در این بخش خواهید خواند، قطعا نمی‌تواند طبیعی باشد.

"خیم هانگ" ، زن 74 ساله از استان کراتیه کامبوج، به دلیل باور و ادعایی عجیب خبرساز شده و نظر همه را به خود جلب کرده است. این زن معتقد است که روح همسر مرحومش در جسم یک گاو جوان دوباره نزد او آمده است برای همین با این گاو صمیمیت خاصی برقرار کرده است.

این زن که 1 سال پیش با مرگ همسرش به شدت افسرده شده بود پس از چند ماه با تولد یک گوساله حس کرد روح همسرش به سمت او بازگشته است برای همین ارتباط عجیب و غریب احساسی با این گوساله برقرار کرد.

این خانم در این باره گفت:" من باور دارم که با یک گاو ازدواج کرده ام و او کسی است که واقعاً می خواهمش. این گاو به شدت من را دوست دارد. حتی زمانی که در حال تماشای تلویزیون هستم به سراغم می آید، موها و گردنم را لیس می زند و مدام مرا می بوسد و به همین دلیل احساس می کنم که واقعاً شوهرم همین گاو است. "

این گاو زمان زیادی را با این خانواده سپری می کند و حتی در اتاق این خانم می خوابد. اگر دلش برای بیرون تنگ شود، از پنجره بیرون را تماشا می کند؛ دقیقاً مانند کاری که یک انسان انجام می دهد. حتی بالش مخصوص هم در این خانه دارد.

پس از انتشار این خبر، حالا همه در مورد این گاو صحبت می کنند و حتی به خانه " خیم " می روند تا او را ببینند. این خانم اظهار داشت من تا جایی که بتوانم از او مراقبت می کنم و حتی اگر زودتر از او هم بمیرم، حتماً به فرزندانم خواهم گفت که از او مراقبت کنند و هر طور که شده، تا زمان مرگ در کنار او باشند.

درحالیکه به نظر بسیاری، زندگی با گاو در یک خانه شرایط دشواری است اما این خانواده چنین تفکری ندارند و با تمام کثیف کاری های این گاو کنار امده اند. جالب است که فرزندان این زن هم با مادرشان هم عقیده هستند و درست مثل یک عضو مهم خانواده با این گاو رفتار کرده و از او مراقبت می کنند.

وبگردی