به گزارش برنا؛ اگر دربی تهران این هفته برگزار نمی‌شد، باید دیدار گل گهر و سپاهان را مهم‌ترین مصاف هفته می‌دانستیم. دیداری بین تیم سوم و صدرنشین لیگ در سیرجان. سپاهانی‌ها در هفته گذشته با برتری خود مقابل نساجی به صدر رسیدند و حالا به اولین سد سخت خود رسیده‌اند. مغانلو در بازی هفته گذشته زردپوشان ستاره بود و امید اصلی گلزنی آن‌ها در باز‌ی این هفته به شمار می‌رود. در سمت مقابل گل گهر هم هفته گذشته بردی مهم مقابل پیکان کسب کرد که این سه امتیاز آن‌ها را به رده سوم رساند. تیم قلعه‌نویی تا اینجای کار چندان بد عمل نکرده و در صورت داشتن تداوم می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان را به راحتی کسب کنند.

در دیگر دیدار روز شنبه هوادار میزبان نفت مسجدسلیمان است. هوادار در بازی‌های امسال چهار امتیاز کسب کرده و کمتر از انتظار ظاهر شده است. این تیم در هفته گذشته اندکی دچار حاشیه شد و عنایتی هم با بیان اینکه «رقبا ما را لیگ یکی خطاب می‌کنند» گلایه‌های خود را بیان کرد. رقیب این هفته آن‌ها یعنی مسجدسلیمان هفته قبل مقابل پرسپولیس شکست خورد و تنها یک امتیاز بیشتر از هواداری‌ها دارد. برد در این دیدار می‌تواند باعث جدا شدن تیم برنده از انتهای جدول شود. هرچند که ممکن است هر دو تیم محتاط بازی کنند و بازی حتی 0-0 به پایان برسد.

همزمان با دربی تهران، صنعت نفت و پیکان هم به مصاف هم می‌روند. پیکان تا قبل از بازی‌های این هفته عالی بود اما با شکستی دیگر به رده ششم رسید هرچند که کسب یازده امتیاز از هفت بازی برای آن‌ها بد به نظر نمی‌رسد. صنعت نفت هم که پس از ناکامی ابتدای فصل در چند بازی خوب کرد، در دو هفته اخیر مقابل قرمز و آبی‌های تهرانی تنها یک امتیاز کسب کرد و حالا در رده سیزدهم قرار گرفته است. روی کاغذ پیکان می‌تواند برنده این دیدار باشد اما همه چیز به سبک بازی صنعت نفت ارتباط دارد که مانند روزهای اوج کار کند یا هفته‌های آغازین که منصوریان کرونا داشت.

انتهای پیام// 3