شهر خبر

بی آبرویی تازه داماد با عروس و مرد غریبه!

تصمیم و اقدام مرد جوان، تنها چند ماه بعد از ازدواجی باشکوه و مجلل، نه تنها بهت و تعجب همه را به همراه داشت بلکه با واکنش های تندی همراه بود.

بی آبرویی تازه داماد با عروس و مرد غریبه!

به گزارش منیبان؛ عشق و علاقه، اصلی ترین دلیل برای شروع و ادامه ی زندگی مشترک است اما کم نیستند زوجینی که بدون وجود این ملاک مهم زندگی مشترک خود را آغاز می کنند و با تصور اینکه در زندگی و کم کم به هم علاقه مند شده و این عشق را خلق کنند، ادامه میدهند. برخی مواقع خلق این عشق با موفقیت در قلب هر دو طرف ظاهرمی شود اما گاهی همه چیز خوب پیش نرفته و پس از مدتی، زندگی مشترک به سمت آخر خط خود حرکت می کند، مثل زندگی زوج جوانی که ماجرای تصمیم خبرسازشان را در این بخش میخوانید.

خبر تصمیم مرد جوان هندی که نامش منتشر نشده است، درعرض چند ساعت به سرعت وایرال شده و مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را تصاحب کرد. ماجرایی که برخی آن را گذشت و فداکاری و برخی دیگر حماقت و ضعف دانستند.

تازه داماد پس از چند ماه زندگی مشترک با دختر مورد علاقه اش متوجه شد که تلاش برای علاقه مند کردن او به خودش بی فایده است و نو عروسش هیچ علاقه ای به زندگی با او نداشته و هر لحظه منتظر جدایی از اوست.

او بالاخره تصمیم گرفت تا همسرش را برای رسیدن به زندگی مورد علاقه اش رها کند برای همین با او صحبت کرد و گفت که متوجه بی علاقگی او شده و میخواهد برای طلاق به دادگاه مراجعه کند. 

نو عروس که از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شده بود از همسرش درخواست عجیبی کرد، درخواستی که حتی طرح آن جنجال برانگیز بوده و هرکسی نمیتواند آن را به زبان بیاورد.

او از همسرش خواست تا بعد از طلاق، کمک کند تا به مردی که سالهاست به وی علاقه مند است و خانواده ها با ازدواج آنها مخالف کردند برسد. این خواسته ی او که به عقیده ی کاربران فضای مجازی اوج وقاهت بود، در کمال حیرت توسط مرد جوان پذیرفته شد و او تصمیم گرفت تا او را به مرد مورد علاقه اش برساند برای همین پس از طلاق نزد خانواده ی دختر جوان رفته و با آنها جوری صحبت کرد تا رضایتشان را جلب کند.

تلاش های مرد جوان نتیجه بخش بود و او موفق شد پس از جلب رضایت خانواده همسر سابقش، شرایط ازدواج همسر سابق خود با مرد غریبه را فراهم کند. نظرات و کامنت های بسیار زیادی در واکنش به این خبر جنجالی منتشر شد که حتما میتوانید محتویات این کامنت ها را حدس بزنید.

وبگردی