شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#فوتبال#تیم فوتبال

رانگنیک: هدف اصلی‌‌ام ایجاد تعادل بیشتر در منچستریونایتد است/ رونالدو به سادگی می‌تواند تفاوت را رقم بزند


رانگنیک: هدف اصلی‌‌ام ایجاد تعادل بیشتر در منچستریونایتد است/ رونالدو به سادگی می‌تواند تفاوت را رقم بزند

سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین کنفرانس خبری‌اش در این تیم درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که اخیراً به‌عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد تا پایان فصل جاری معرفی شد، صبح امروز (جمعه - به وقت انگلیس) در اولین کنفرانس خبری‌اش در جمع شیاطین سرخ گفت: از شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که صبح زود در این کنفرانس حضور پیدا کردید. این اولین کنفرانس خبری تمام دوران حرفه‌ای‌ام است که صبح به این زودی برگزار می‌شود.

وی همچنین درباره پذیرفتن پیشنهاد منچستریونایتد اظهار داشت: وقتی باشگاهی همچون منچستریونایتد با شما تماس می‌گیرد و چنین پستی را پیشنهاد می‌دهد، احتمالاً نمی‌توانید آن را رد کنید. پیش از این چلسی هم با من تماس گرفته بود، اما آنها تنها به من پیشنهاد مربیگری موقت به مدت چهار ماه را دادند. در منچستریونایتد اما بحث شش ماه و نیم مربیگری است و در کنارش من قرار است دو فصل هم به‌عنوان مشاور به کارم در این باشگاه ادامه دهم. وقتی منچستریونایتد با چنین پیشنهادی با شما تماس می‌گیرد، نمی‌توانید آن را رد کنید.

وی افزود: هدف اصلی من در منچستریونایتد این خواهد بود که در تیم تعادل بیشتری ایجاد کنم. ما شب گذشته در بازی با آرسنال دو گل دریافت کردیم و تیم به طور میانگین این فصل در هر بازی دو گل دریافت کرده که این خیلی زیاد است. هدف ما پیروزی در بازی‌ها است. باید بگویم من بسیار جاه‌طلب هستم. ما می‌خواهیم موفق‌ترین فصلی را که ممکن است، رقم بزنیم. در حال حاضر ما باید واقع‌بین باشیم. تفاوت ما با سه تیم برتر جدول زیاد است، اما باید ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی موقت منچستریونایتد همچنین درباره مایکل کریک که پس از برتری شب گذشته این تیم مقابل آرسنال بعد از 15 سال اقدام به ترک باشگاه کرد، اظهار داشت: دو روز پیش متوجه تصمیم کریک شدم. بیش از یک ساعت با مایکل صحبتی خصوصی داشتم. سعی کردم او را برای ماندن در کادر فنی متقاعد کنم، اما در نهایت باید به تصمیمش احترام می‌گذاشتم.

رانگنیک که به او  القابی همچون «پدر فوتبال مدرن آلمان» و «پرفسور» را داده‌اند، همچنین در تمجید از فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد که این فصل رکورد 12 گل زده و دو پاس گل را در 17 بازی از خود بر جای گذاشته است، گفت: دیدن رونالدو در 36 سالگی، من هرگز بازیکنی را ندیده‌ام که در این سن اینقدر به لحاظ بدنی آماده باشد. او به سادگی می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: خوشحالم که می‌توانم با کادر فنی کنونی کار کنم چون نیاز به تجربه آنها از کار با تیم دارم. سعی خواهم کرد در هفته‌های پیش رو دو یا سه نفر را به کادر فنی اضافه کنم، اما به خاطر برگزیت انجام این کار آسان نیست.

سرمربی پیشین لایپزیگ تصریح کرد: غیرعادی نیست که بعد از یک دوره موفق طولانی مدت با سرالکس فرگوسن، باشگاه حالا باید مسیر جدیدی برای خود پیدا کند. باشگاه در سال‌های اخیر هیچ تداومی در جذب بازیکنان جدید و پایبندی به DNA باشگاه نداشته است.

رالف رانگنیک 63 ساله درباره احتمال جذب بازیکنان جدید در پنجره زمستانی پیش رو هم خاطرنشان کرد: ما درباره جذب بازیکنان جدید صحبتی نکرده‌ایم. حالا زمان شناخت پیدا کردن از ترکیب کنونی و جزئیاتش است. ما ترکیب کوچکی نداریم و به اندازه کافی بازیکن داریم. شاید پس از کریسمس زمان کافی برای صحبت درباره نقل‌وانتقالات در پنجره زمستانی داشته باشیم. از دید من زمستان زمان نقل‌وانتقالات پایدار نیست و جذب بازیکن سخت است.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ همچنین در خصوص شایعه‌ مطرح شده در روزهای اخیر که گفته می‌شود در قرارداد او بند پاداش 10 میلیون پوندی وجود دارد که در صورت متقاعد کردن ارلینگ هالند برای پیوستن به شیاطین سرخ فعال خواهد شد، گفت: این شایعه مزخرف است! چنین بندهایی در قرارداد من وجود ندارد.

وی در پایان در تمجید از سرمربی پیشین من‌یونایتد یادآورد شد: حدود دو ساعت با اولگنار سولسشایر صحبت کردم. او بسیار سخاوتمند بود و دیدگاهش در مورد تیم را به من گفت.

منچستریونایتد در حال حاضر با 21 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده و با چلسی صدرنشین 12 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/