شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی#تیم ملی#هندبال

شهسواری: تلاش می‌کنیم حضور پررنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم


شهسواری: تلاش می‌کنیم حضور پررنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم

عضو تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: در مسابقات جهانی در گروه سختی قرار داریم، اما تلاش می‌کنیم حضور پررنگی در مسابقات داشته باشیم.

عطیه شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: هشت اردوی پرفشار را تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردن داشتیم و تیم همدل و یکدستی به مسابقات اعزام شد. در اردن شرایط سختی داشتیم و‌ تنها در سه بازی کادر فنی را روی نیمکت داشتیم، اما در نهایت توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و جواز حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را به دست آوردیم.

وی در ادامه افزود: در آن شرایط هیچکس جز فیزیوتراپ و سرپرست تیم را به‌عنوان کادر فنی نداشتیم و حضور پاکدل در اردن به ما انگیزه داد و به این حضور نیاز داشتیم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان یادآوری کرد: در گروه سختی قرار داریم. رومانی، نروژ و قزاقستان جزو تیم‌های مطرح جهان هستند، اما تلاش می‌کنیم تا حضور پررنگی را داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش تسنیم، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات جهانی هندبال بانوان برای اولین بار با حضور 32 تیم و از اول تا نوزدهم دسامبر 2021 (10 تا 28 آذر) در اسپانیا برگزار می‌شود.

مسابقات جهانی هندبال بانوان در چهار شهر Castelló ، Granollers ، Llíria و Torrevieja برگزار می‌شود و ایران با قرار گرفتن در جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرد و در کنار نروژ، رومانی و قزاقستان در گروه C رقابت‌های جهانی قرار گرفت.

برنامه مسابقات ایران در دور نخست به شرح زیر است:

ایران - رومانی، 12 آذر، ساعت 20:30
ایران- نروژ، 14 آذر، ساعت 23
ایران- قزاقستان، 16 آذر، ساعت 20:30


انتهای پیام/