شهر خبر

سشوار کشیدن خطرناک مو با زودپز!

ویدئویی که پسر هندوستانی با زودپز موهایش را خشک می کند مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سشوار کشیدن خطرناک مو با زودپز!

به گزارش منیبان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که ابتکار یک پسر هندوستانی در استفاده از زودپز به عنوان سشوار را به تصویر می‌کشد.

هندی ها از ابتکارات عجیبی برای صاف کردن و حتی فر کردن موهای خود استفاده می کردند. آنها از اتو برای صاف کردن موهای خود و از جوراب برای برای فر کردن آن استفاده می کردند. اما به تازگی یک جوان هندی که با استفاده از زودپز موهایش را خشک می کند خبرساز شده است.

در این ویدئو در حالی که دوست این پسر، زودپز را در مقابل سرش گرفته، او به راحتی با بخار آن موهای خیسش را خشک می کند. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که جریان بخار از سوراخ بالای زودپز خارج می شود این پسر جوان با گرفتن سر خود در مقابل آن، موهایش را خشک می کند.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 30 میلیون بیننده داشته و همچنین بیش از 5 میلیون لایک دریافت کرده است. این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی با واکنش های متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران آن را سرگرم کننده توصیف کردند اما برخی نیز این اقدام این جوان خام را خطرناک دانستند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

منیبان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

وبگردی