شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کادر فنی#تیم ملی#کشتی

رضایی: مرحله پایانی لیگ برای کادر فنی تیم ملی سورپرایز خواهد داشت


رضایی: مرحله پایانی لیگ برای کادر فنی تیم ملی سورپرایز خواهد داشت

سرمربی تیم کشتی سهند ارس معتقد است که لیگ شرایط خوب و مطلوبی برای تیم ملی ایجاد کرده است و حتماً مرحله پایانی این رقابت‌ها برای کادر فنی تیم ملی سورپرایزهایی خواهد داشت.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بالا بودن انگیزه تیم کشتی سهند ارس برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی، اظهار داشت: تیم پرمهره‌ای هستیم و انگیزه‌های بچه‌ها خیلی بالاست. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. طی دو ماه اخیر پنج شش مرحله اردو داشتیم و شرایط کشتی‌گیران تیم روز به روز بهتر شده است. اوایل که کار را شروع کردیم، خیلی از آنها شرایط کشتی گرفتن نداشتند، اما در این مدت تمرینات مرتب شده و مدیرعامل باشگاه هم هر چیزی را که خواستیم، تأمین کرده است. در مدتی هم که اردو تعطیل شد، بچه‌ها برنامه داشتند و طبق آن تمرینات‌شان را در شهرها و باشگاه‌های خود دنبال کردند.

وی در مورد جذب شاخیف روس در وزن 65 کیلوگرم و اعلام امیرمحمد یزدانی جهت حضور در وزن 70 کیلوگرم و تصمیمش برای این اوزان گفت: به هر حال این مسابقه لیگ هست و در زمان خودش تصمیم مناسبی خواهیم گرفت.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن با تأکید بر سورپرایز شدن کادر فنی تیم ملی در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی گفت: فکر می‌کنم شاهد اتفاقات ویژه‌ای در روز پایانی لیگ باشیم و حتماً سورپرایزهایی هم برای تیم ملی وجود خواهد داشت. این مسابقات یک شرایط خوب و مطلوب را برای تیم ملی هم ایجاد می‌کند.

رضایی در خاتمه دربلرع شانس قهرمانی تیمش گفت: تیم خوب و پرمهره‌ای هستیم، کشتی‌گیران با انگیزه ای در ترکیب‌مان داریم و با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها به مصاف حریفان خواهیم رفت.


انتهای پیام/