شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#هواداران استقلال

وعده جذاب سردار آجورلو به هواداران استقلال + جزئیات

مصطفی آجورلو : به دنبال ستاره سوم هستیم و به فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال درباره اوضاع این باشگاه صحبت کرد

مصطفی آجورلو مدیرعامل تیم استقلال گفت : به دنبال ستاره سوم هستیم و به تیممان و فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم، به کاپیتانمان و تک تک بازیکنانمان حتی پدیده جدیدمان رضایی اعتماد کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال گفت:

رفته بودم اجازه بگیرم که دیدار استقلال و پرسپولیس را سینماها نشان بدهند. ممکن است که همه نتوانند به استادیوم بیایند و امیدوارم که بگذارد فوتبال با هوادار برگزار شود. انشالله بازی روز شنبه با حضور تماشاگران برگزار شود.

وی ادامه داد:

امروزه بحث تولید پول و قدرت مهم است. مگر می‌شود که فوتبال حرفه ای دستش را دراز کند و بگوید پول ندارم. باشگاه حرفه ای تولید پول و ثروت است. من همین الان به آقای قربان زاده، رئیس خصوصی سازی ایران عرض کردم که با دو سه تا کار بالای ۵ هزار میلیارد پول برای استقلال در می‌آورم.

او گفت:

چرا ما را تهدید می‌کنید. وقتی که ۱۹ سال داشتم، فوتبال را بوسیدم و گذاشتم کنار تا جانم را فدای کشورم کنم الان می‌خواهم جانم را فدای شما بکنم. من به هواداران توضیح می‌دهم. اگر مسئولانی که گوششان را گرفتند و دستگاههای نظارتی که چشمشان را بسته اند، من به همراهی و کمک شما حق استقلالی که یک تیم پرافتخار ایرانی در آسیاست را می‌گیریم.

مصطفی آجورلو در ادامه عنوان کرد:

به دنبال ستاره سوم هستیم و به تیممان و فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم. به کاپیتانمان و تک تک بازیکنانمان حتی پدیده جدیدمان رضایی اعتماد کنیم. برای رسیدن به قهرمانی آسیا باید از قهرمانی ایران شروع کنیم. هیچ راهی نداریم که قهرمان نشویم و باید بشویم.