شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی

ماموریت منحصر به فرد مجیدی در دربی!

دربی 97 اهمیت بسیار زیادی برای سرمربی استقلال دارد.

ماموریت منحصر به فرد مجیدی در دربی!

به گزارش منیبان؛ فرهاد مجیدی بعد از شروع خوب در لیگ، در 4 بازی اخیر نتوانسته پیروز شود و برخی رسانه‌ها معتقدند اگر استقلال برنده بازی روز شنبه نشود، شاید مصطفی آجورلو به مانند گذشته، حامی سفت و سخت سرمربی تیمش نباشد. حتی بحث علاقه مدیرعامل استقلال به همکاری با مربی خارجی در صورت ناکامی تیمش در دربی هم مطرح شده است.

در چنین شرایطی، سه امتیاز دربی 97 قطعا شرایط را به سود مجیدی تغییر خواهد داد و بخش قابل توجهی از انتقادها از او کم خواهد شد.

اگر چه او در دو فصل متوالی توانسته از سد پرسپولیس در جام حذفی بگذرد اما در هر دو بازی، ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کرده است و فرهاد تا امروز نتوانسته در 90 دقیقه برنده این بازی شود.

او امیدوار است بتواند کاری را انجام دهد که بعد از وینفرد شفر، هیچکدام از سرمربیان استقلال در انجام آن موفق نبودند. آخرین برد استقلال در دربی و در جریان بازی به دربی 87 برمی‌گردد که اسفند 96 برگزار شد و تیم وینفرد شفر با گل وریا غفوری توانست حریفش را شکست دهد. از آن بازی به بعد، استراماچونی، محمود فکری و فرهاد مجیدی( در 5 بازی) نتوانسته‌اند پرسپولیس را شکست دهند(همانطور که گفتیم، پیروزی در ضربات پنالتی، برد حساب نمی‌شود) و باید دید مجیدی، می‌تواند استقلال را بعد از سالها پیروز دربی در جریان بازی کند یا نه.

وبگردی