به گزارش برنا، فاکس نیوز  افزود: نظرسنجی که از سوی «مدرسه هاروارد کندی»  (the Harvard Kennedy School) به عمل آمده نشان می دهد که جوانان در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال آمریکایی که نسل آینده این کشور را تشکیل می دهند از آمریکا و کشورشان متنفرند.

 در نظرسنجی مدرسه هاروارد کندی  تنها ۳۱ درصد آمریکا را کشوری بزرگ در جهان قلمداد می کنند و ۵۰ درصد نیز دیگر کشورها را از زادگاه خود پرافتخارتر و بزرگ تر می دانند.

شبکه فاکس نیوز : نسل آینده  آمریکا از کشورشان متنفر و بیزار خواهند بود

«پیت هاگزث» (Pete HEgseth) مجری شبکه خبری فاکس نیوز دراین باره گفت: از هر ۱۰ نفر جوان آمریکایی تنها سه نفر به کشور خود افتخار می کنند و شمار زیادی  از آنها، از  کشورشان متنفر هستند.

 

شبکه فاکس نیوز : نسل آینده  آمریکا از کشورشان متنفر و بیزار خواهند بود

 

چپ ها سیستم آموزشی در آمریکا را قبضه کرده اند

مجری فاکس نیوز دراین باره  گفت: این مساله باعث ناراحتی است چراکه بسیاری درجهان خواهان آن نیستند تا آمریکا کشوری بزرگ باشد.

این مجری شبکه فاکس نیوز افزود: علت بوجود آمدن چنین چیزی وجود چپ ها است، معلمانی که دارای طرز تفکر چپگرانه داشته  و  در تمامی سطوح تحصیلاتی آمریکا حضور دارند، نه فقط در سطح کالج و دانشگاه بلکه در سطوح ابتدایی و متوسطه، آنها باعث ایجاد تفکر و حس انزجار از آمریکایی بودن را در میان رده سنی جوان  القا می کنند.

شبکه فاکس نیوز : نسل آینده  آمریکا از کشورشان متنفر و بیزار خواهند بود

 

تغییر طرز تفکر جوانان آمریکایی طی یکدهه

مجری شبکه آمریکایی فاکس  نیوز در ادامه گفت: نظرسنجی که در سال ۲۰۱۳ توسط موسسه نظرسنجی «گالوپ» درهمین رده سنی به عمل آمده بود، ۵۵ درصد به آمریکایی بودن و کشورشان افتخار می کردند، اما اکنون در عرض یک دهه این طرز تفکر تغییر یافته است.

شبکه فاکس نیوز : نسل آینده  آمریکا از کشورشان متنفر و بیزار خواهند بود

 

یک سوم نوجوانان و جوانان آمریکایی نگران بروز جنگ داخلی هستند

در همین حال تارنمای مدرسه هاروارد کندی خود دراین باره نوشت: بنابر دیگر نتایج این نظرسنجی یک سوم از جوانان و نوجوانان آمریکایی نگران آن هستند که در طول زندگی خود شاهد وقوع جنگ داخلی در آمریکا باشند.

نسل آتی آمریکا می گوید؛ دموکراسی در آمریکا شکت خورده  است

بنابراین گزارش از دیگر نتایج این نظرسنجی نگرانی بر سر وضعیت دموکراسی در آمریکا است، تنها هفت درصد دراین رده سنی در آمریکا معتقدند که این کشور دارای یک «دموکراسی سالم» است، اما ۵۲ درصد در این نظرسنجی گفته اند که دموکراسی در آمریکا  «دچار مشکل » بوده و یا «شکست» خورده است.

مدرسه هاروارد کندی حدود بیست سال است که  از نوجوانان و جوانان آمریکایی سالی دوبار در زمینه های مختلف نظرسنجی به عمل می آورد.

بنابراین گزارش این  چهل و دومین نظرسنجی بوده که از دوهزار و ۱۰۹ جوان در رده سنی  ۱۸ تا ۲۹ سال سن با خطای سه درصد در فاصله ۲۶ اکتبر تا ۸ نوامبر ۲۰۲۱ برابر (۴ تا ۱۷ آبان ماه) به عمل آمده است، نتیجه این نظرسنجی اول دسامبر برابر با ۱۰ آذرماه انتشار یافت.