شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#جام جهانی

حمید استیلی درباره گل تاریخی اش به آمریکا در جام جهانی : از بچگی آرزویم بود + سند

حمید استیلی : گل به آمریکا خیلی گل قشنگی بود ، هم صحنه گل و اتفاقات بعد از گل ؛ یک لحظه همه ی رویا های کودکی ام جلوی چشمم آمد

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • حمید استیلی ، پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه اختصاصی با یاسر اشراقی ، سردبیر خبرگزاری پارس فوتبال درباره گل دیدنی اش به آمریکا گفت : خیلی گل قشنگی بود ، هم صحنه گل و اتفاقات بعد از گل. یک لحظه همه ی رویا های کودکی ام جلوی چشمم آمد چون من با این رویا زندگی کردم.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    حمید استیلی ، پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه اختصاصی با یاسر اشراقی ، سردبیر خبرگزاری پارس فوتبال درباره گل دیدنی اش به آمریکا گفت :

    پست بازی من پستی بود که بیشتر کار بازی سازی می کردیم ، درگیری های وسط زمین رو بیشتر انجام می دادیم. وقتی کریم باقری و مهدوی کیا می رفتند من می ماندم جلوی دفاع. یکی از آرزوی های من از دوران کودکی من بازی در جام جهانی و گلزنی در آن مسابقات بود. در سال ۱۹۷۸ وقتی که تیم ملی ایران به جام جهانی رفته بود و مرحوم آقای ایرج دانایی فر گلی که به اسکاتلند زد و من همیشه این جلوی چشمانم بود که در جام جهانی بازی کنم و گل بزنم.

    او ادامه داد :

    من خیلی گل نزدم و کم گل زدم. لطف خدا شامل حالم شد و تلاش تمام بازیکنان که دوستان خیلی خوبی برای من هستند. خیلی گل قشنگی بود ، هم صحنه گل و اتفاقات بعد از گل. یک لحظه همه ی رویا های کودکی ام جلوی چشمم آمد چون من با این رویا زندگی کردم و این اتفاق برای من افتاد. بعد که من از تلویزیون نگاه کردم فهمیدم که گل خیلی قشنگی شد.

    اختصاصی پارس فوتبال