شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی هوایی ارتش#فضای مجازی

فرمانده نهاجا: دشمن در فضای مجازی بنیان خانواده را هدف قرار داده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی بنیان خانواده را به عنوان مهمترین رکن جامعه هدف قرار داده و به دنبال فروپاشی آن است، تصریح کرد: تنها راهکار مصونیت در مقابل هجمه دشمن داشتن بصیرت، دشمن شناسی و پیرو خط ولایت بودن است و باید در این عرصه بیش از پیش هوشیار باشیم.
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی ظهر امروز از مجتمع اوج این نیرو بازدید و با کارکنان این مجتمع گفتگو کرد.

وی در این بازدید با تجلیل از یاد و خاطره شهید سرلشکر منصور ستاری بنیانگذار مجتمع اوج و درود و سلام بر روح بلند این شهید والامقام، گفت: صداقت مهمترین اصل در انجام امور محوله و واگذاری مسئولیت‌ها است.

وی مجتمع اوج را یک مجموعه باشکوه، بزرگ، ارزشمند و دارای کارکنانی ولایتمدار دانست و بر بهره گیری از نخبگان دانشگاهی در این مسیر تاکید کرد.

امیر سرتیپ واحدی با تاکید بر نظارت دقیق و صددرصدی مسئولان در اجرای برنامه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب بر حضور جوانان، کاملا شفاف و روشن است و در این زمینه باید همه تلاش خود را دراجرای فرامین معظم له به کار بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی بنیان خانواده را به عنوان مهمترین رکن جامعه هدف قرار داده و به دنبال فروپاشی آن است، تصریح کرد: تنها راهکار مصونیت در مقابل هجمه دشمن داشتن بصیرت، دشمن شناسی و پیرو خط ولایت بودن است و باید در این عرصه بیش از پیش هوشیار باشیم.
 
بنابراین گزارش، بازدید از کارخانجات شکاری، قرارگاه سربازی، یگان پهپادی و دیدار با کارکنان از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش در مجتمع اوج بود.
 
  • نیروی دریایی راهبردی ارتش؛ میراث‌دار شهدای دوران دفاع مقدس
  •  
    انتهای پیام/