شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#مذاکره#گفتگو#خبرنگار

یک خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد؛

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا برای مذاکره در خصوص ایران

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا برای مذاکره در خصوص ایران

«باراک راوید» خبرنگار وب سایت آکسیوس با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود از سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا به منظور گفتگو با وزرای دفاع و خارجه آمریکا در خصوص ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «باراک راوید» خبرنگار وب سایت آکسیوس با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود از سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا به منظور دیدار با وزرای دفاع و خارجه آمریکا در هفته آینده خبر داد.

بر اساس این گزارش، راوید در پیام خود نوشت که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه هفته آینده به منظور دیدار با (لوید) آستین وزیر دفاع آمریکا و (آنتونی) بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به واشنگتن سفر خواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد که هدف از این دیدارها، مذاکره با مقامات یاد شده آمریکایی بر سر موضوع ایران است.

لازم به ذکر است با آغاز دور جدید مذاکرات وین، مقامات رژیم صهیونیستی تلاشی گسترده را برای کارشکنی و منحرف کردن مسیر مذاکرات آغاز کرده‌اند.

در همین راستا، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز هشتم آذر ماه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با لیز تراس همتای انگلیسی خود مدعی شد که ایران تنها به دلیل نیاز مالی پای میز مذاکره حاضر شده و در صورت توافق نیز به برنامه هسته‌ای خود ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایرانی‌ها تنها به یک دلیل به این مذاکرات می‌آیند و آن لغو تحریم‌ها است. آنها به پول نیاز دارند.

وی در مدعیات بی اساس خود افزود: آنها برای زمان بازی خواهند کرد، میلیاردها دلار از رفع تحریم‌ها به دست خواهند آورد، به فریب دنیا ادامه داده و برنامه هسته‌ای خود را پنهانی پیش می‌برند. این همان کاری است که در گذشته انجام داده‌اند و این بار نیز همین کار را خواهند کرد.