شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عربستان#تایلند

بازی‌های پاراآسیایی جوانان| برتری یک‌طرفه تیم گلبال پسران در گام نخست/ دوستی: می‌خواهیم شکست دوره قبل مقابل تایلند را هم جبران کنیم


بازی‌های پاراآسیایی جوانان| برتری یک‌طرفه تیم گلبال پسران در گام نخست/ دوستی: می‌خواهیم شکست دوره قبل مقابل تایلند را هم جبران کنیم

تیم گلبال پسران ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی جوانان مقابل عربستان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از بحرین، در آغاز دومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان به میزبانی بحرین، صبح امروز تیم گلبال پسران ایران در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت و با ارائه یک عملکرد عالی، این حریف را 10 بر صفر شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

بهمن دوستی سرمربی تیم ایران پس از این بازی گفت: تیم یکدستی داریم و امروز در نخستین دیدارمان شروع خوبی هم داشتیم. فردا با دو دیدار تقریباً سخت داریم که ابتدا با عراق و سپس با تایلند خواهد بود. دوره قبل به تایلند باختیم و فینالیست نشده‌ایم، اما حالا می‌خواهیم آن شکست را جبران کنیم.

وی افزود: به بازیکنان گفته بودم که با همه توان بازی نکنند و انرژی خود را برای دیدارهای فردا ذخیره کنند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به پیروزی های خوب و با اختلافی دست پیدا کنیم.

دوستی درباره شرایط این تیم در  آینده عنوان کرد: سیاست فدراسیون این است که بتوانیم از این بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان با حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و مسابقات جهانی استفاده کنیم. گلبال ایران دو دوره است که در پارالمپیک حضور نداشته و تلاش مان این است که این جوانان با انگیزه را به تیم ملی برای درخشش در رویدادهای آینده اضافه کنیم.

انتهای پیام/