حسین خوش‌نظر، سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران، درباره شکست نارنجی‌پوشان برابر شاهین بوشهر در جام حذفی و حذف زودهنگام از گردونه این مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما نباید به این راحتی از جام حذفی کنار می رفتیم و بابت این شکست از دست بازیکنان ناراحت هستیم. در حال حاضر فوتبال مثل قدیم نیست و همه تیم‌ها برابر حریفان خود از انگیزه‌های زیادی برخوردار هستند. ما این موضوع را به بازیکنان تیم تذکر داده بودیم که نباید حریفی را دست کم بگیرند.

وی با اشاره به این مساله که در این دیدار به تعدادی از بازیکنان اصلی سایپا استراحت داده شد، تاکید کرد: درست است که حضور موفق در لیگ دسته اول برای تیم ما در اولویت است اما نباید در بازی اول‌مان در جام حذفی از گردونه بازی‌ها کنار می‌رفتیم و در خانه می‌باختیم. در این بازی شاهینی‌ها با انگیزه‌تر از ما بودند و برنده این بازی شدند. این مسابقه درس بزرگی به ما داد که هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم. 

سرپرست سایپا در مورد بازی بعدی این تیم برابر شهرداری آستارا افزود: ما برای این دیدار آماده هستیم و طبق برنامه باید در رشت به مصاف این تیم برویم. می‌دانیم بازی راحتی با این حریف نداریم و امیدواریم بتوانیم دست پر این دیدار را به پایان برسانیم.

خوش‌نظر در خصوص شکایت باشگاه سایپا به دادگاه عالی ورزش در مورد بازی فصل قبل برابر پیکان گفت: جلسه اول دادگاه CAS برگزار شد و طرفین ادله خود را اعلام کرده‌اند و منتظر هستیم رای این دادگاه به ما ابلاغ شود. 

انتهای پیام// 3