به گزارش برنا، در این مسابقات و در بخش آقایان تیم‌های مس سنگون آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، گیتی پسند اصفهان، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهارمحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌ خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، هخامنش فارس، جسم و اندیشه کرمان، مقاومت بعثت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و آینده سازان کبودرآهنگ همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از یک روز رقابت‌این تیم‌ها در اولین دوره مسابقات لیگ چوب کشی تیم‌‌های شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون‌کنار با ۸ امتیاز و سایپا برازجان با ۴ امتیاز و تقاضل کشش برد و باخت بهتر نسبت به تیم مس سونگون از گروه یک به مرحله نهایی صعود کردند.

در گروه دوم نیز تیم مقاومت بعثت با ۱۱ امتیاز و تیم گسترش تهران با ۷ امتیاز و تفاضل کشش برد و باخت بهتر نسبت به تیم گیتی پسند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

و اما در گروه سوم نیز تیم اشتاد سازه با کسب هشت امتیاز و اکسیژن پرو با ۷ امتیاز توانستند خود را به جمع تیم‌های مرحله نهایی برسانند.

و در‌آخرین گروه این دوره از مسابقات تیم آینده سازان کبودرآهنگ با کسب ۱۲ امتیاز و جسم و اندیشه با ۸ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.

هشت تیم برتر این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین قهرمانی از صبح فردا پنجشنبه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام//