شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر خارجه#وزارت خارجه#اتریش#باقری

وزارت خارجه اتریش؛

وین حامی تلاش ها جهت حصول توافق در مذاکرات است

وین حامی تلاش ها جهت حصول توافق در مذاکرات است

وزارت خارجه اتریش با انتشار پیام هایی مبنی بر دیدار وزیر خارجه این کشور با علی باقری و همچنین «رابرت مالی»، بر حمایت وین از تلاش های همه طرف ها برای رسیدن به توافق در مذاکرات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت خارجه اتریش با انتشار پیامی توییتری و با اشاره به دیدار«مایکل لینهارت» وزیر خارجه اتریش با «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد تیم ایران، اعلام کرد که این کشور حامی تمامی طرف ‌های مذاکره کننده برای رسیدن به توافق در خصوص بازگشت به اجرای کامل برجام است.

در پیام مذکور آمده است: گفتگوهای خوبی بین مایکل لینهارت و علی باقری درباره روابط دوجانبه و همچنین مذاکرات فعلی در وین صورت گرفت. اتریش تمام تلاش خود را برای حمایت از طرفین در حصول توافقی در مورد بازگشت به اجرای کامل برجام ادامه خواهد داد.

وین حامی تلاش ها جهت حصول توافق در مذاکرات است

وزارت خارجه اتریش همچنین طی انتشار پیام توییتری دیگری، از دیدار وزیر خارجه این کشور با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داد.

در پیام مذکور در این باره آمده است: مایکل لینهارت و رابرت مالی درباره مذاکرات جاری در وین، تبادل نظر پرباری انجام دادند. اتریش از تلاش تمامی طرف برای بازگرداندن برجام به مسیر اصلی اش حمایت می کند.

وین حامی تلاش ها جهت حصول توافق در مذاکرات است

دور جدیدی از گفتگوهای ایران و ۱+۴ شامل روسیه، چین و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان از روز دوشنبه ۸ آذر در وین پایتخت اتریش آغاز شده است.

ایران تاکید کرده است که هدف این مذاکرات، برچیدن یکباره تمامی تحریم های آمریکا برضد تهران است.