به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند"، رئیس مرکز عملیات پلیس اگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع سرقتی در یکی از شرکت های خصوصی الکترونیکی  مشخص شد که سارق یا سارقان مقادیری فراوانی اموال مربوط به شرکت را به ارزش 15 میلیاد ریال  سرقت کرده اند.  

وی افزود: بررسی های کارآگاهان نشان از داخلی بودن سرقت داشت  و بدین ترتیب مراقبت های ویژه در خصوص تردد کارمند های شرکت  انجام و بدین ترتیب  به دست آمد که 2 تن از کارمندان خبره و مورد اعتماد شرکت سرقت ها را با حضور همسرانشان انجام داده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: باشناسایی مخفیگاه احدی از کارمندان،  متهم به همراه همسرش دستگیر و در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد که حضور همسران در شامگاه سرقت پوششی بوده است و همسران هر 2 کارمند از سرقت بی اطلاع هستند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که متهم دوم پرونده پس از اطلاع از دستگیری همدستش به شهرستان های اطراف تهران متواری شده است و با قطع ارتباط با اعضای خانواده اش سعی در ادامه زندگی مخفیانه دارد.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند تصریح کرد: با رصدهای دقیق اطلاعاتی و هوشمندی کارآگاهان در نهایت سارق متواری در حالی که با لباس زنانه  به مخفیگاهش تردد داشت شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به این مرکز انتقال یافت.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی  تهران در پایان گفت: متهمان در پی جوئی های انتظامی انگیزه سرقت را حسادت به مدیرعامل شرکت اعلام کردند و هر 2 سارق با دستور قضائی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/